Silly Season 2025/26
-
Emilio4080
Silly Season 2025/26
Nått måste iallafall hända för de som är ute på isen nu kommer inte hjälpa oss kvar i shl
Silly Season 2025/26
Tim Söderlund är tydligen tillgänglig på marknaden. Man minns honom som en riktig hal jävel med ruggigt fin skridskoåkning. Oklart hur han skulle se ut hos oss beroende på kedjekamrater dock.
Silly Season 2025/26
Han byter ju klubb som andra bryter strumpor.
Finns nog en anledning till det.
Silly Season 2025/26
Även August Tornberg är ledig. Kanske det som fattas där bak.
Älskar Turbo-Tim 2.0 förövrigt. Användes helt fel sist hos oss! Sätt honom i en tredjeline med typ Krüger och Blomgren. Sit back and enjoy the show!
Älskar Turbo-Tim 2.0 förövrigt. Användes helt fel sist hos oss! Sätt honom i en tredjeline med typ Krüger och Blomgren. Sit back and enjoy the show!
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Är man inte lite orolig att han är ett problem i omklädningsrummet med tanke på att han byter klubb så otroligt ofta? Utan att ha något annat belägg för det.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2025/26
Kanske men vi behöver lite kvalitet i laget. Allt för många som ej håller. Kroppar har vi men huruvida de kan påverka positivt är frågan.Jim Morrison skrev: ↑2026-01-20 16:53:17Är man inte lite orolig att han är ett problem i omklädningsrummet med tanke på att han byter klubb så otroligt ofta? Utan att ha något annat belägg för det.
Silly Season 2025/26
Kanske. Men vi behöver byta ut ett gäng gubbar helt klart. Värt att ta ett snack!Jim Morrison skrev: ↑2026-01-20 16:53:17Är man inte lite orolig att han är ett problem i omklädningsrummet med tanke på att han byter klubb så otroligt ofta? Utan att ha något annat belägg för det.
Silly Season 2025/26
Nej tack på honom! Han är ju lite vad Tedenby varit för hv senaste åren. Åker snabbt och glider ur svåra situationer men sen stannar det där. Tappar puck eller blir uppäten i sarghörnet. Det händer liksom inget.Manijock skrev: ↑2026-01-20 17:30:41Kanske. Men vi behöver byta ut ett gäng gubbar helt klart. Värt att ta ett snack!Jim Morrison skrev: ↑2026-01-20 16:53:17Är man inte lite orolig att han är ett problem i omklädningsrummet med tanke på att han byter klubb så otroligt ofta? Utan att ha något annat belägg för det.
In Wikegård we trust!
Silly Season 2025/26
Någon som vet vad Staffan kronwall gör om dagarna förutom TV? Om han kanske kan tänka sig jobba med våra backar och försvarsspel? Vet att vi surrar mycket om att Kimby behöver rutin med sig och självklart kommer drömtankarna till Nyman eller albelin men tanken slog mig idag. Tänker mig att kronwall har en framtid som ledare
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Han får givetvis inte jobba i Djurgården om han jobbar för TV4. Wikegård uttalade väl sig om Kronwall och sa att han har nog en framtid inom det här men det ligger långt i framtiden när han har vuxna barn etc.Difsky skrev: ↑2026-01-20 18:10:56 Någon som vet vad Staffan kronwall gör om dagarna förutom TV? Om han kanske kan tänka sig jobba med våra backar och försvarsspel? Vet att vi surrar mycket om att Kimby behöver rutin med sig och självklart kommer drömtankarna till Nyman eller albelin men tanken slog mig idag. Tänker mig att kronwall har en framtid som ledare
Expert.
Silly Season 2025/26
https://www.eliteprospects.com/player/1 ... t-tornberg
Ute på marknaden tydligen. Kan det vara nåt för oss?
Ute på marknaden tydligen. Kan det vara nåt för oss?