Disciplinnämnden skrev: ↑2026-01-17 16:56:31
Om färjestad vinner över brynäs i OT så går båda om oss i tabellen.
Det är HV och Leksand vi ska hålla bakom oss.
Jag ser det som mycket mer sannolikt att att Örebro eller Linköping är tillräckligt dåliga för att hamna bakom oss. HV kommer springa ikapp som ingenting.
Tyvärr verkar Skellefteå göra bort sig mot Örebro ikväll...
sauron skrev: ↑2026-01-17 16:48:34
Dessvärre en korrekt tvåa på Grewe.
Mer istid på grewe
Den kedjan gör sitt. En oturlig hög klubba dock suger.
Var är Snively? Josefson? Återigen Pettersen? Alla dessa tjänar minst det dubbla.
Men förlåt, utanför din bubbla.
Va nu? Grewe har tacklat fler i denna match än på hela året, och jag vill ha han på isen, och du fördömer det.
Tolkade dig som sarkastisk förstås. Du har Inte sagt ett gott ord om någon från grit-kedjorna under dina år på forumet, så förstå vad chockad jag skulle bli.
sauron skrev: ↑2026-01-17 16:48:34
Dessvärre en korrekt tvåa på Grewe.
Mer istid på grewe
Den kedjan gör sitt. En oturlig hög klubba dock suger.
Var är Snively? Josefson? Återigen Pettersen? Alla dessa tjänar minst det dubbla.
Men förlåt, utanför din bubbla.
Va nu? Grewe har tacklat fler i denna match än på hela året, och jag vill ha han på isen, och du fördömer det.
Tolkade dig som sarkastisk förstås. Du har Inte sagt ett gott ord om någon från grit-kedjorna under dina år på forumet, så förstå vad chockad jag skulle bli.
Mash skrev: ↑2026-01-17 16:16:15
Så vi byter ut den enda spelaren som kan hålla oss kvar?
Hellberg är inte nån super matchvinnare som alla tror och höjer till skyarna, släpper in 3-5 mål i snitt. Även när vi vunnit släpper han in bara att vi även råkat göra mål.
Men han har ju räddat en del poäng till oss. Med bättre försvarsspel hade han vunnit ännu fler åt oss