Hade aldrig överlevt till en 7e match…tror Fonus hade dubblat sin omsättning dåLee Harvey Oswald skrev: ↑2026-01-16 19:03:20Inte i nivå med något av SM-gulden, men absolut i nivå med att slå ut gnägget med 4-1 i matcher
Men snälla, låt oss slippa, jag kommer på riktigt inte orka med det![]()
Säsongen 2025/26: Återkomsten
Wiken får nog dra på trygg hansa polon och ställa sig i båset innan det är försent.
Sväva i det blå
Ja nån jävel behöver göra något, just nu sticker vi huvudet i sanden och låtsas som det regnar....inte ens Kimby själv tror på det längre
-
DjurgårdareiNorrland
Kimby efter Växjö-matchen:
”-Jag tycker att det är en jämn match igår ändå. Jag har tittat på den igen. Jag tycker att vi spelar ett bra försvarsspel. Det är tre mål framför målen som de slår oss på och jag tycker att det är där matchen avgörs…”
Eh ja, på grund av uselt försvarsspel. Driver han när han säger att vi spelar bra försvarsspel??
”-Jag tycker att det är en jämn match igår ändå. Jag har tittat på den igen. Jag tycker att vi spelar ett bra försvarsspel. Det är tre mål framför målen som de slår oss på och jag tycker att det är där matchen avgörs…”
Eh ja, på grund av uselt försvarsspel. Driver han när han säger att vi spelar bra försvarsspel??
Kom igen Skellefteå! Sätt en för DIF nu
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han skickade ju Salsten i sitt ställe
Varför väljer man att köra utan extraspelare? Speltid på juniorer kan väl inte vara negativt för framtiden?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Heja Växjö.
100% viktigaste beståndsdelen i förra säsongens upplaga, hade nästan varit viktigare just nu.
Så scout ska han inte jobba som
Thore och Dick. Typ 80% av det som gjorde DIF till DIF ifjol! Riktigt vansinne att tappa båda. Såg Dicken på matchen idag. Hade levererat bättre än de flesta i det här laget. På vilket sätt har Pettersen, Snively, och Salsten ersatt? Händer inte ett jävla skit.
Thore hade varit så jävla viktig den här säsongen, han hade inte ens behövt vara en del av truppen, men iallafall någon roll nära laget.Manijock skrev: ↑2026-01-17 18:45:56Så scout ska han inte jobba som![]()
Thore och Dick. Typ 80% av det som gjorde DIF till DIF ifjol! Riktigt vansinne att tappa båda. Såg Dicken på matchen idag. Hade levererat bättre än de flesta i det här laget. På vilket sätt har Pettersen, Snively, och Salsten ersatt? Händer inte ett jävla skit.
Visst var det så att vi valde Pettersen före Riley Woods?29P på 36 matcher i ett dåligt HV.
Finns ju dock inget som sa att vi var på Woods heller, mer ön lösa rykten. Än mindre att det var antingen eller. Karaktären är dock bättre i Pettersen.
In Wikegård we trust!