Skadetråden
Skadetråden
Jävligt tröttsamt med Kylington, har väll missat typ 80% av alla matcher sedan han kom. Skada, sjukdom, skada, sjukdom, skada, sjukdom.......
Skadetråden
Jim Morrison skrev: ↑2026-01-13 15:50:11Var läste du några veckor på Kylington? I hockeynews säger Kimby veckan ut sen får vi se.
[/
Kommer från samma Källa där jag hörde att Kruger har något som kräver Kortison
Vet inte men antar att han har någon skada som rivs upp hela tiden
The DIF ONE
Skadetråden
GULD skrev: ↑2026-01-13 17:09:12Inte för att vara den, men senaste åren så har tyvärr inte dina uttalanden stämt i värst hög utsträckning.Jim Morrison skrev: ↑2026-01-13 15:50:11Var läste du några veckor på Kylington? I hockeynews säger Kimby veckan ut sen får vi se.
[/
Kommer från samma Källa där jag hörde att Kruger har något som kräver Kortison
Vet inte men antar att han har någon skada som rivs upp hela tiden
In Wikegård we trust!
Skadetråden
Bara så jag hänger med.
Hudon är borta till ? Missar matchen på torsdag och helgen?
Kylington, Djurgårdens svar på Joe Gomez, är borta ett par V ?
Det håller inte.med Kylington. Vi behöver bättre garantier att våra spelare kan lira. Grym back såklart men lasta hellre på till Gustavsson och en annan som är så nära Kylington nivå det bara går, inför nästa säsong.
Det håller inte.med Kylington. Vi behöver bättre garantier att våra spelare kan lira. Grym back såklart men lasta hellre på till Gustavsson och en annan som är så nära Kylington nivå det bara går, inför nästa säsong.
Skadetråden
Vi är så jäkla sköra. Saknas Hudon eller Snively blir våra kedjor så sjukt trubbiga. Vi har väldigt svårt att ens komma över röd utan dom. Hudon måste tillbaka fort som fan
-
Osten östlund
Skadetråden
Kylington har varit på is 10 min, inför varje träning denna vecka. Är skada.SkallePer skrev: ↑2026-01-15 00:45:09 Bara så jag hänger med.
Är väll 17 matcher kvar? Så minst 2 matcher låter det på Kimby.
"Hudon borta en tid
– Han kommer inte att spela imorgon. Vi får se. Nån vecka eller två, där omkring. Så får vi se hur lång tid det tar. Om det tar en eller två eller lite till. Han kommer inte att spela den här veckan. Det är inte match förrän nästa torsdag, men lite tid kommer han att missa, säger Kimby."
/HN
Skadetråden
Skador är att räkna med men de kommer alltid olägligt. När vi behöver fullt lag som mest
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Ja, Kylington stärker verkligen inte sina aktier till en förlängning.SkallePer skrev: ↑2026-01-15 00:45:09 Bara så jag hänger med.
Kan nog bli åter till Färjestad. De har ju pengar så de kan lasta på en skadebenägen, meriterad back.
Vi kan definitivt inte spendera pengar på glaslirare eller liknande. Förutom pengabrist har vi dessutom ett gäng dyra gubbar på kontrakt/(förlängning) och de har ju större risk att gå sönder.
Tänk Josef, Kruger, EG, JP, Holm....
Förläng med Holm. Vår klart bästa back.
Skadetråden
Kylington har han en riktig försäsong i benen?