Silly Season 2026/27
- Jim Morrison
Silly Season 2026/27
Henrik Borgström
Marcus Sörensen
Erik Gustafsson
Wilmer Skoog
Oliver Kylington förlängning
Liam Hawel
Connor MacEachern
Lukas Wernblom
Simon Johansson
Önskelista inför nästa säsong OM vi håller oss kvar.
Marcus Sörensen
Erik Gustafsson
Wilmer Skoog
Oliver Kylington förlängning
Liam Hawel
Connor MacEachern
Lukas Wernblom
Simon Johansson
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2026/27
Har du funderat på någonting vad som händer i framtiden?Jim Morrison skrev: ↑2026-01-11 19:33:26 Simon Johansson
– Nej, inget just nu. Jag försöker bara leva i nuet. Ta det dag för dag och göra mitt bästa varje dag för att bli så bra som jag bara kan bli.
Tror du Niklas Wikegård har ditt telefonnummer?
– (Skratt) Ja, jag tror att han har mitt telefonnummer, avslutar Simon Johansson.
Lös det Wiken!
-
avskedsfest
Silly Season 2026/27
Vad är chansen att Viggo lirar i DIF nästa år? Eller tror ni att NHL tar honom….
Silly Season 2026/27
Jag tror Viggo och Eklund blir kvar nästa säsong, men att Frondell sticker.
-
Fragglepot
Silly Season 2026/27
Frondell sticker garanterat.
Både Eklund och Björck är rätt ”små” fysiskt sett. Så det kan ”gynna oss”, att deras lag vill att de bygger på sig en säsong till.
Björck borde bli kvar kan jag tycka. Frondell släpptes ändå tillbaka, trots han blev vald som trea, vilket inte känns så vanligt. Topp tre brukar få logga nhl-minuter såvitt jag vet.
Eklund är dock mer osäkert, där kanske de vill plocka över honom och låta honom få ett par (max 9) matcher iaf. Likt William fick.
Både Eklund och Björck är rätt ”små” fysiskt sett. Så det kan ”gynna oss”, att deras lag vill att de bygger på sig en säsong till.
Björck borde bli kvar kan jag tycka. Frondell släpptes ändå tillbaka, trots han blev vald som trea, vilket inte känns så vanligt. Topp tre brukar få logga nhl-minuter såvitt jag vet.
Eklund är dock mer osäkert, där kanske de vill plocka över honom och låta honom få ett par (max 9) matcher iaf. Likt William fick.
Silly Season 2026/27
Namn jag skulle vilja se i djurgårdsdressen kommande säsong:
Bemström
Simon Johansson
Tobias Björnfot
Erik Gustafsson
Andreas Englund
William Wiå
Robin Norell?? för ett backpar med Holm, tänker då de spelat tillsammans tidigare.
Gidlöf, om Leksand ryker
Marcus Davidsson?? utgående kontrakt med KooKoo
kanske även Kopacka
Namn som jag vill ha kvar, som har utgående kontrakt:
Hugo Blixt
Philip Holm
Laleggia
Joe Snively
Sen vill jag ha bort Kylington, Pulli och möjligen Berg
vad tänker ni???
Bemström
Simon Johansson
Tobias Björnfot
Erik Gustafsson
Andreas Englund
William Wiå
Robin Norell?? för ett backpar med Holm, tänker då de spelat tillsammans tidigare.
Gidlöf, om Leksand ryker
Marcus Davidsson?? utgående kontrakt med KooKoo
kanske även Kopacka
Namn som jag vill ha kvar, som har utgående kontrakt:
Hugo Blixt
Philip Holm
Laleggia
Joe Snively
Sen vill jag ha bort Kylington, Pulli och möjligen Berg
vad tänker ni???
Senast redigerad av GabE den 2026-01-13 12:12:09, redigerad totalt 2 gång.
Silly Season 2026/27
Ragnarsson är bara utlånad till Finland
Silly Season 2026/27
Vi betalar alltså lönen ?
The DIF ONE
Silly Season 2026/27
Såg en tweet för några dagar sedan från en New York baserad journalist som nämnde att Islanders plan är att plocka över Victor till Nordamerika nästa säsong
https://x.com/stefen_rosner/status/2008609132291698751
Senast redigerad av Glory1 den 2026-01-13 17:43:40, redigerad totalt 2 gång.
Silly Season 2026/27
Silly Season 2026/27
Personligen tycker jag Viggo är mer redo för NHL än Eklund. Men åldern spelar såklart in! Bra för oss om det är Björck som stannar!StatKing skrev: ↑2026-01-13 14:29:29Kanske blir att han kommer tillbaka efter campen, eller efter 9 matcher. Kan alltid hoppas.
Silly Season 2026/27
Tycker Victor växte under JVM.Manijock skrev: ↑2026-01-13 15:35:53Personligen tycker jag Viggo är mer redo för NHL än Eklund. Men åldern spelar såklart in! Bra för oss om det är Björck som stannar!StatKing skrev: ↑2026-01-13 14:29:29Kanske blir att han kommer tillbaka efter campen, eller efter 9 matcher. Kan alltid hoppas.
Viggo e grym