Supporterbeteende

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
sthlm_dif
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Supporterbeteende

Inlägg av sthlm_dif »

Ja... Vad ska man säga?
Jag är inte det minsta förvånad.
Bönderna startar slagsmål med ordningsvakterna flera gånger.
Flera säsongskort innehavare missade starten pga av dessa idioter!
Citat från difhockey.se "Vi beklagar att gästande lags supportrars dåliga beteende leder till att våra mest lojala och trogna supportrar hamnar i kläm."

Jag tycker det hela är patetiskt. Att ett bondsamhälle kommer till Stockholm, gömmer sig innan matchen (för att undvika slagsmål). När matchen börjar ska dom slåss och skryta över hur duktiga dom är på att slåss... Sen undrar man ju var Linköpings "Coola grabbar" tar vägen efter matchen? Jo, svaret är enkelt... Dom springer för livet! :D

SPRING SPRING LINKÖPING!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Användarvisningsbild
Stambert

Re: Här gör "Cluben" bort sig totalt!

Inlägg av Stambert »

Jag fattar faktiskt inte riktigt vad det är med LHC-supportrarna. Vill dom slåss? Vi har ju (tyvärr) killar i våra led som också tycker om det. Slå en signal så ställer de säkert upp på slagsmål i valfri grusgrop.

Men nej, det passar tydligen inte. Vad gör man då istället? Jo, man hetsar mot publikvärdar så att barnfamiljer blir rädda och tvingas byta platser. Vad var poängen med det? Ville de verkligen ta sig förbi och gå mot DIF-klacken? Om vakterna inte hade stått där, hade verkligen LHC-killarna tagit sig till DIF-klacken för att slåss? INTE EN JÄVLA CHANS I HELVETE ATT DE HADE!

Svaret på frågan om de vill slåss är alltså NEJ. De tycker helt enkelt om att stå på tryggt avstånd bakom en mur av vakter och hetsa lite mot motståndarklacken.

PINSAMT!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Lobotomerade idioter som inte kan prata rent ska hålla käft på Hovet. Här skulle DFG tagit de jävlarna i örat.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
sthlm_dif

Inlägg av sthlm_dif »

Någon som vet vad det är för fel med aftonbladet?
Står ingenting där om att Linköpings supportrar började bråka under matchen!!!
Om det aldrig skulle stå något om läktarbråk, skulle jag accepterat det...
MEN... Om det skulle ha varit Djurgårdens supportrar som gjorde detta borta mot LHC skulle det stå med stora rubriker högst upp på aftonbladet.se och på första sidan imorgon "HÄR GÖR DJURGÅRDENS SUPPORTRAR BORT SIG"!

HATA AFTONBLADET!
Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Användarvisningsbild
Angusdif
Kontakt:

Inlägg av Angusdif »

Dåligt bettende!! Händer dett fler gånger får man väl inte släppa in LHC- Fansen!! :evil:
http://www.carlssonshockeyzon.se.dinstudio.se

Nu med ett eget forum http://angushockey.forum24.se/
________________________________________________________________________________
DIF= Stolthet
DIF= Vilja

HEJA DJURGÅRDEN!
zampp

Bra jobbat Pg!

Inlägg av zampp »

Jag hoppas ni från klacken, som blandade sig i familjeläktaren på LHC matchen drabbas av en lång,ond klamydiainfektion. Hur e ni funtade igenligen?

Hajjar ni inte att det hela höll på att sluta i att ni höll på att bli nedkastade nedför hovets branta trappor av alla förbannade farsor. Jag förstår att det var lördag, bra drag på läktaren och bärsen flödade. Men f*n, inte en massa h*r/k*k ord bland ungarna och visa sug min k*k tecken till dom som sa åt er att dämpa!
Tyvärr vet jag att många DIF familjer kommer stanna hemma pga dessa 4-5 st.
Användarvisningsbild
Andy

Re: Supporterbeteende

Inlägg av Andy »

Säger bara Linköping bort 2/12 då är det vi som för chansen att sjunga bönderna från deras egen läktare. Kanske är dags att börja förbereda en invasion redan nu...
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Skriv svar