SHL 25/26 Djurgårdens IF - Rögle 6/1
-
Tellqvist32
- Medlem: Ja, ständig medlem
Be för att junisarnas intåg gör att vi kan plocka bort de tre sämsta spelarna, kunna sätta ihop någon form av spets i kedjorna och att vi håller LIF och HV bakom oss.
-
Alberget1891
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fan vad klena detta laget är. Vad pysslar dom med på träningarna och bakom kulisserna?
- Jim Morrison
Jag är villig att ge det en säsong till med tanke på att vi var sist ut på marknaden men om Wikegård värvar ihop ett lika uselt gäng spelare nästa säsong…
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
En säsong till när vi är i HA redan?Jim Morrison skrev: ↑2026-01-06 19:17:40 Jag är villig att ge det en säsong till med tanke på att vi var sist ut på marknaden men om Wikegård värvar ihop ett lika uselt gäng spelare nästa säsong…
Dags för "vi kräver mer än så". Vad gör klacken? Patetiska hejaramsor ala Leksand. Snart har vi väl "vi ger aldrig upp"
Saknar kravställande supportrarna vi hade förr innan matchtröjorna och mammorna hittade till ståplats.
Saknar kravställande supportrarna vi hade förr innan matchtröjorna och mammorna hittade till ståplats.
- mille_pilsner
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det är något mentalt i truppen som är nåt så in i helvete fel. Ett helt lag kan inte vara såhär usla och sakna både driv och attityd. Tränarna lär ha tappat laget för längesen.
Dags att agera om vi inte vill kvala.
Dags att agera om vi inte vill kvala.
Vi har fan inte en forward som går mot mål när vi kommer in i deras zon, nä vi åker när i hörnet och väntar på passning
Hur fan kan man gnälla så mycket på Kimby?
Är det han som sagt åt spelarna att inte slå en enda passning på blad, inte gå in i en närkamp, släppa spelare framför mål osv osv.
Han tog ju TOn alla tjatat om hela säsongen, oj vilken skillnad det blev.
Är det han som sagt åt spelarna att inte slå en enda passning på blad, inte gå in i en närkamp, släppa spelare framför mål osv osv.
Han tog ju TOn alla tjatat om hela säsongen, oj vilken skillnad det blev.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Blir nog svårt eftersom varken Rensfeldt eller Costmar kommer att vara kvar nästa säsongOsten östlund skrev: ↑2026-01-06 19:17:12
Mjällby vann SM guld med "dåliga spelare". Jag säger att min 1 ny ass måste in. Ifall Kimby ska vara kvar.
Tyvärr gått så långt, att inte orkar höra hans röst efter varje torsk just nu!
Nästa är väll att han ska spela Hudon med Rensfeldt o Costmar?
Har du inte sett klippen Ek från HN brukar lägga ut? Sargdueller för hela slantenAlberget1891 skrev: ↑2026-01-06 19:17:30 Fan vad klena detta laget är. Vad pysslar dom med på träningarna och bakom kulisserna?
Enig. Vi blir ju av med en hel del kontrakt som vi inte ville ha i SHL. Men först ska vi överleva. Hoppet står som sagt till våra juniorer.Jim Morrison skrev: ↑2026-01-06 19:17:40 Jag är villig att ge det en säsong till med tanke på att vi var sist ut på marknaden men om Wikegård värvar ihop ett lika uselt gäng spelare nästa säsong…
-
Tellqvist32
- Medlem: Ja, ständig medlem
Irrelevant att jämföra med fotboll eller basket. Vi jämför oss mot andra hockeylag och inga andra.Osten östlund skrev: ↑2026-01-06 19:17:12
Mjällby vann SM guld med "dåliga spelare". Jag säger att min 1 ny ass måste in. Ifall Kimby ska vara kvar.
Tyvärr gått så långt, att inte orkar höra hans röst efter varje torsk just nu!
Nästa är väll att han ska spela Hudon med Rensfeldt o Costmar?
- Jim Morrison
Leksand och HV ligger också under.Robbex skrev: ↑2026-01-06 19:18:15En säsong till när vi är i HA redan?Jim Morrison skrev: ↑2026-01-06 19:17:40 Jag är villig att ge det en säsong till med tanke på att vi var sist ut på marknaden men om Wikegård värvar ihop ett lika uselt gäng spelare nästa säsong…
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Heja Skellefteå och Luleå.
De andra lagens matcher är viktigare än våra resten av säsongen.
De andra lagens matcher är viktigare än våra resten av säsongen.
Spelet är just nu läskigt likt dom två säsongerna vi åkt ut.