SHL 25/26 Timrå - Djurgårdens IF 3/1
Lita på processen att vi ska låta varenda lag skjuta 40+ skott på oss och att våran målvakt håller 95%+. Allt gick enligt plan.
Jag menade ett nytt riktigt altare. En hög med klubbor, skridskor, axelskydd, kombinat mm i garaget kanske inte förslår?sauron skrev: ↑2026-01-03 20:30:06Vad?? Har inte alla ett altare till Hockeygudarna??
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
sirwilliam
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag är fan fortfarande stum. Vad fan hände?
Jag tar poängen alla dagar i veckan dock. Hoppas nästa veckas matcher blir lite mindre frustrerande att följa live. Ha en fortsatt skön helg. Nu ska jag hälla upp en whisky.
Jag tar poängen alla dagar i veckan dock. Hoppas nästa veckas matcher blir lite mindre frustrerande att följa live. Ha en fortsatt skön helg. Nu ska jag hälla upp en whisky.
Det unnar jag dig. Bättre än vad poddpojkarna dricker.. Rödvin och cola.
Osten östlund skrev: ↑2026-01-03 19:27:28Känslan är att vi vinner, stöld de lux. Totalt utspelade och pissdåliga talar för det!
Och så blev det
The DIF ONE
-
Tellqvist32
- Medlem: Ja, ständig medlem
Väpnat rån.
Olof Palme skjuter för att.....
Han gör precis det han ska. Kliver fram. Viktigt
Han gör precis det han ska. Kliver fram. Viktigt
Var det inte just detta vi pratade om inför säsongen? Hellberg behöver stå på huvudet och ta poäng vi inte förtjänar. Allt utom kval är en bonus osv. Nu har vi haft en rövperiod och ser stundtals ut som idioter där ute… men vi ligger 7a…. Jag är då positivt överraskad överlag. Process eller ej… varit frågande till att vi inte tar TO oftare då jag alltid tycker vi får förändring efter det… vi behöver upp helt klart, men fasiken… 7a efter 30+omgångar…
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag kommer ändå bli ganska nöjd om vi slutar på plats 10 och får en "slutspelsmatch" på Hovet. Jag tror vi klarar 10:e platsen.
Avskaffa tre mot tre.
-
Knickedick
Fyra av de fem kommande matcherna hemma på Hovet.
Hoppas att vi kan dra nytta av det och skapa lite momentum.
Hoppas att vi kan dra nytta av det och skapa lite momentum.
-
Donkels-3.0
- Säsongskort: Ja
Skönt med en tvåa som jag tar alla dar i veckan med tanke på vilka som saknades idag
- Lee Harvey Oswald
Aldrig orolig
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag är stolt över våra grabbar som visar djurgårdsanda för tredje matchen i rad. Trots ett stort manfall, trots en trist svacka, trots två och en halv period utspelade, så lever man upp till devisen vi ger aldrig upp Djurgår’n!
Nu vågar jag hoppas på att vi är ur den värsta svackan med totala genomklappningar mot skitlag.
Jag tror och hoppas att få se höstens Djurgården igen!
Nu vågar jag hoppas på att vi är ur den värsta svackan med totala genomklappningar mot skitlag.
Jag tror och hoppas att få se höstens Djurgården igen!