Säsongen 2025/26: Återkomsten
Vårat BP senaste 15 matcher: 76.74%, 9:e plats
Senaste 10: 80.77%, 5:e plats
Senaste 5: 93.33%, 2:a plats!
Shoutout till BP-teamet!
Senaste 10: 80.77%, 5:e plats
Senaste 5: 93.33%, 2:a plats!
Shoutout till BP-teamet!
Gillar ändå Micces svar här. Många som inte fattar hur beroende målvakter kan vara av sitt försvar.
– Jag är inte ett dugg orolig. Inte ett dugg. Räddningsprocenten är jag som sagt helt ointresserad av. Det är sånt som ni (journalister) gillar. Man måste lägga in hur laget ser ut i sin helhet.
Han fortsätter:
– Det ser man till exempel i Frölunda. Det är tokstabilt försvar. Då kanske man mer kan tänka – om vi byter, hur skulle det se ut då? Det är lite sånt där. Men jag tar hellre en vinst än nån räddningsprocent som är bra.
– Jag är inte ett dugg orolig. Inte ett dugg. Räddningsprocenten är jag som sagt helt ointresserad av. Det är sånt som ni (journalister) gillar. Man måste lägga in hur laget ser ut i sin helhet.
Han fortsätter:
– Det ser man till exempel i Frölunda. Det är tokstabilt försvar. Då kanske man mer kan tänka – om vi byter, hur skulle det se ut då? Det är lite sånt där. Men jag tar hellre en vinst än nån räddningsprocent som är bra.
Men är nog mer slump än bra jobb. Igår kunde väl Skellefteå gjort typ 4-5 mål i varje pp om vi inte haft Hellberg som stod på huvudet.
Det vore ju verkligen trist om det är så! Isf värt att göra sig av med båda även om man får ta en (viss) förlust ekonomiskt. Borde finnas andra klubbar som är intresserade...DIF_Soldier skrev: ↑2025-12-28 17:03:27 Har verkligen gått utför efter Palve och Kylingtons intåg. Den senare missar hälften av matcherna
Ryktet gör väl gällande tvivelaktig karaktär på båda dessa, inte omöjligt att det påverkat kräftgången?
Våran spets fortsätter leverera i JVM
Och Viggo spelar BP nu när tyskarna har 5v3. STORT förtroende!
- Jim Morrison
Björck, Eklund och Frondell måste få mycket större förtroende när dom kommer tillbaka. Varför inte som en kedja med Viggo som center? Han är såpass smart att jag tror definitivt han skulle fixa det.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jo, när baksmällan har släpptJim Morrison skrev: ↑2025-12-29 20:44:55 Björck, Eklund och Frondell måste få mycket större förtroende när dom kommer tillbaka. Varför inte som en kedja med Viggo som center? Han är såpass smart att jag tror definitivt han skulle fixa det.
Frondell x2 oxå
Det var så mycket snack om Ivar Stenberg innan den här turneringen men han är utklassad av både Björck och Frodell hittills.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Andren höll nollan och hävelid vann över modoröv
Stenberg är väldigt skicklig men det är klart att hans insats dopas lite av att spela i SHLs överlägset bästa lag.
Tänk er om Viggo, Fronda och Mini hade kommit fram ur fisklundas juniorled...vilken djävla lekstuga dom kunnat ha.