Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Kellogg Pickman
Medlem: Ja, vanlig medlem

Biljettråden

Inlägg av Kellogg Pickman »

Kellogg Pickman skrev: 2025-12-26 11:14:48 Har tre biljetter till sittplats Terrace East ikväll till salu pga sjukdom. Säljes av för 1000kr totalt. Skicka PM.

Sålda!
vets
Säsongskort: Ja

Biljettråden

Inlägg av vets »

Har 2st B-etage över klacken.
vets
Säsongskort: Ja

Biljettråden

Inlägg av vets »

Biljetter😉
Lotten

Biljettråden

Inlägg av Lotten »

Lotten skrev: 2025-12-24 10:32:10 3 biljetter i klacken till matchen 26/12 mot Leksand. Säljes till inköpspris p g a sjukdom. Sms till 0704380800.
Sålda
Heraklion

Biljettråden

Inlägg av Heraklion »

Säljer två klackbiljetter till DIF-Luleå p.g.a. resa

Surt att missa matchen men så är det.
Manijock

Biljettråden

Inlägg av Manijock »

Lotten skrev: 2025-12-26 17:01:56
Lotten skrev: 2025-12-24 10:32:10 3 biljetter i klacken till matchen 26/12 mot Leksand. Säljes till inköpspris p g a sjukdom. Sms till 0704380800.
Sålda
Till Leksingar eller?

Fortfarande inget uttalande eller dylikt om det fruktansvärda haveriet igår? Efterblivna hetsande Bajare på alla våra sektioner INKLUSIVE klacken. Gissar att 90% av dessa aldrig varit på Tegera om man säger så. Ett jävla under att inte något värre än Karlstad hände. Kändes som att det snudd på uteslutande var familjer på våra sektioner och inte lika många "aktiva", vilket "räddade" situationen. Har ni/vi samma tur nästa gång?

Stor risk för urartande. Kanske måste hända! Inte svårare än att vi måste hantera dessa matcher som derbyn. Hqr djurgårdare sålt ut till motståndare så bör de avisas om de inte har förstånd att sitta ner och hålla käften.
Mash

Biljettråden

Inlägg av Mash »

Manijock skrev: 2025-12-27 17:46:11
Sålda
Till Leksingar eller?

Fortfarande inget uttalande eller dylikt om det fruktansvärda haveriet igår? Efterblivna hetsande Bajare på alla våra sektioner INKLUSIVE klacken. Gissar att 90% av dessa aldrig varit på Tegera om man säger så. Ett jävla under att inte något värre än Karlstad hände. Kändes som att det snudd på uteslutande var familjer på våra sektioner och inte lika många "aktiva", vilket "räddade" situationen. Har ni/vi samma tur nästa gång?

Stor risk för urartande. Kanske måste hända! Inte svårare än att vi måste hantera dessa matcher som derbyn. Hqr djurgårdare sålt ut till motståndare så bör de avisas om de inte har förstånd att sitta ner och hålla käften.
Blev slagsmål på ena terassen mellan två, oklart om internbox eller om dalmas fick stryk.

Jag blev tillsagd av en Leksing som tyckte jag var för högljudd på sittplats, kontrade med att han sitter på fel sektion och att han inte har något att säga till om som bortasupporter på hemmasektion. Instämmer helt angående säkerhetstänk, bör vara uppenbart att bortasupportrar ska hålla sig till bortasektioner och alla som sitter utanför dessa sektioner iklädda bortafärger bör antingen avvisas eller eskorteras till bortasektion.
Manijock

Biljettråden

Inlägg av Manijock »

Mash skrev: 2025-12-27 20:01:29
Manijock skrev: 2025-12-27 17:46:11
Sålda
Till Leksingar eller?

Blev slagsmål på ena terassen mellan två, oklart om internbox eller om dalmas fick stryk.

Jag blev tillsagd av en Leksing som tyckte jag var för högljudd på sittplats, kontrade med att han sitter på fel sektion och att han inte har något att säga till om som bortasupporter på hemmasektion. Instämmer helt angående säkerhetstänk, bör vara uppenbart att bortasupportrar ska hålla sig till bortasektioner och alla som sitter utanför dessa sektioner iklädda bortafärger bör antingen avvisas eller eskorteras till bortasektion.
Jag och mitt sällskap blev på sektion B27 tillsagda att sätta oss ner efter SFGD av PERSONAL.... Höll på att snea totalt! Det är för helvete vår hemmamatch på våra sektioner. Det är en JÄVLA DJURGÅRDSMATCH, inte Taylor Swift. Så satans ovärdigt!

Pissuselt skött evenemang och inget uttalande. Blir det likadant gång nästa gång hoppas jag det urartar totalt. Då är Djurgården förtjänta av böter.
Skriv svar