Timrå IK - Djurgårdens IF, 25/10 2008
Timrå IK - Djurgårdens IF, 25/10 2008
Chat
Under matchen kan du använda matchchatten för att snabbare kommunicera med andra, klicka här.
TV
Matchen sänds på Säsongskortet och Canal+ Web-TV.
Under matchen kan du använda matchchatten för att snabbare kommunicera med andra, klicka här.
TV
Matchen sänds på Säsongskortet och Canal+ Web-TV.
Re: Timrå IK - Djurgårdens IF, 25/10 2008
Blir det några djurgårdare som åker upp till E.ON Arena? Vi blir fem grabbar från Gävle i alla fall.
Här har du 2 st till som kommer vara på plats men kommer sitta på långsida med Timrå folkPalmgren skrev:Blir det några djurgårdare som åker upp till E.ON Arena? Vi blir fem grabbar från Gävle i alla fall.
Okej. Vi kommer att stå i klacken och sjunga tills, ja, vi inte har några röster kvar.
För övrigt. Ingen som vet något ställe i Timrå där vi djurgårdare kan samlas innan och kanske käka och dricka något? Helst ett ställe utab Timrå supportrar. 

Vi kommer upp från Sthlm och ni kommer säkert se och höra oss på långsida bland timråpacket.Palmgren skrev:Okej. Vi kommer att stå i klacken och sjunga tills, ja, vi inte har några röster kvar.
Finns tyvärr inga sådana ställen i lilla Timrå, Skall man käka så föreslår jag Atlantic där dom har både mat och öl.
Okej. Vi djurgårdare bör samla ihop oss på något hak i centrala Timrå för att käka innan matchen, kanske dricka något och snacka hockey, tillsammans med lite skön sång. Bara så att alla är på samma ställe innan matchen för att sedan ta sig till arenan. Jag vet inte hur det ser ut på Atlatic, kanske inte är världens bästa ställe att sitta och skråla på. 

Palmgren skrev:Okej. Vi djurgårdare bör samla ihop oss på något hak i centrala Timrå för att käka innan matchen, kanske dricka något och snacka hockey, tillsammans med lite skön sång. Bara så att alla är på samma ställe innan matchen för att sedan ta sig till arenan. Jag vet inte hur det ser ut på Atlatic, kanske inte är världens bästa ställe att sitta och skråla på.
Annars kan man ju inta Olearys och visa bönderna vilka som syns och hörs
Kneten_m skrev:Palmgren skrev:Okej. Vi djurgårdare bör samla ihop oss på något hak i centrala Timrå för att käka innan matchen, kanske dricka något och snacka hockey, tillsammans med lite skön sång. Bara så att alla är på samma ställe innan matchen för att sedan ta sig till arenan. Jag vet inte hur det ser ut på Atlatic, kanske inte är världens bästa ställe att sitta och skråla på.
Annars kan man ju inta Olearys och visa bönderna vilka som syns och hörs
Vi kommer en bil från Hofors med,vi pratar om olearys iaf
Minibuss från Stockholm med nio pers kommer.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Det är DIF-Kff, Tik-DIF och Thåström ute i Orminge denna Lördag. Valet faller på Thåström!
- Lee Harvey Oswald
Caveman skrev:Det är DIF-Kff, Tik-DIF och Thåström ute i Orminge denna Lördag. Valet faller på Thåström!
Jaa, står det & väger mellan korpboll på Stadion & Pimme i orminge så är valet lätt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det är klart man åker på Timrå-DIF. En bortamatch med Djurgården hockey är bland det bästa som finns.
- Lee Harvey Oswald
Lätt för dig att säga som bor halvvägs ut i skogen redanPalmgren skrev:Det är klart man åker på Timrå-DIF. En bortamatch med Djurgården hockey är bland det bästa som finns.

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Haha, sant! Men jag hade åkt till Timrå oavsett vart i landet jag bott.