SHL 25/26 Djurgårdens IF - Timrå 6/12
Känns som att det här uppehållet kommer i bra läge.
Puh... Tack Viggo din pojkspoling, du räddade min kväll!
- Jim Morrison
Två poäng samt HV och Leksand noll poäng. Det kommer vara min måttstock resterande säsong tills vi är matematiskt klara, så får det se ut hur det vill.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Håller med.Jim Morrison skrev: ↑2025-12-06 20:37:18 Två poäng samt HV och Leksand noll poäng. Det kommer vara min måttstock resterande säsong tills vi är matematiskt klara, så får det se ut hur det vill.
-
Tellqvist32
- Medlem: Ja, ständig medlem
Riktigt skönt! Karaktärsbyggande seger
Otroligt viktigt det som hände ikväll
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
2p okej efter att ha spelat 5 mot 6 (Fem Timrå en Wessner).
Räknade fem solklara tvåor på dem som han släppte, hittade sedan två på oss. Det är fan lika imponerande som det är sorgligt.
Matchen överlag ganska dålig. Andra perioden framförallt. Men Wessner fick oss ur balans som han önskade.
Räknade fem solklara tvåor på dem som han släppte, hittade sedan två på oss. Det är fan lika imponerande som det är sorgligt.
Matchen överlag ganska dålig. Andra perioden framförallt. Men Wessner fick oss ur balans som han önskade.
Säg den glädje som varar
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Har en flarra mousserande stående i kylen. Skall nog öronmärka den tills då när vi är matematiskt klara.Jim Morrison skrev: ↑2025-12-06 20:37:18 Två poäng samt HV och Leksand noll poäng. Det kommer vara min måttstock resterande säsong tills vi är matematiskt klara, så får det se ut hur det vill.
Gjorde lika med en riktig skumpa tidigt förra sässen att den skulle stå tills vi tog oss upp i SHL. Så den poppade man efter hemkomst när vi sänkte gnaget i sista. =)
-Det är ingen slump!
Dominerade typ 18min av första. Fick bara 1 med oss. En tabbe av Berg och en onödig utvisning av Sissons och 1-2.
Vi gör ingen bra match men Holm, Josefson och Björck har en bra kväll och bärgar 2p med hjälp av Hellberg.
Vi gör ingen bra match men Holm, Josefson och Björck har en bra kväll och bärgar 2p med hjälp av Hellberg.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Mycket bra. MSB approves.Disciplinnämnden skrev: ↑2025-12-06 20:41:30Har en flarra mousserande stående i kylen. Skall nog öronmärka den tills då när vi är matematiskt klara.Jim Morrison skrev: ↑2025-12-06 20:37:18 Två poäng samt HV och Leksand noll poäng. Det kommer vara min måttstock resterande säsong tills vi är matematiskt klara, så får det se ut hur det vill.
Gjorde lika med en riktig skumpa tidigt förra sässen att den skulle stå tills vi tog oss upp i SHL. Så den poppade man efter hemkomst när vi sänkte gnaget i sista. =)
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Gå ner och köp något riktigt på måndag, det är du värd. Kan rekommendera Charles Ellner, nr 7960. Väldigt bra för typ 350 spänn.Disciplinnämnden skrev: ↑2025-12-06 20:41:30Har en flarra mousserande stående i kylen. Skall nog öronmärka den tills då när vi är matematiskt klara.Jim Morrison skrev: ↑2025-12-06 20:37:18 Två poäng samt HV och Leksand noll poäng. Det kommer vara min måttstock resterande säsong tills vi är matematiskt klara, så får det se ut hur det vill.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Ja, den mustaschprydde pajasen kunde tagit ett gäng tvåor på tik i mittenperioden! Men som vanligt, DIF mot rubbet!DIF_Soldier skrev: ↑2025-12-06 20:40:55 2p okej efter att ha spelat 5 mot 6 (Fem Timrå en Wessner).
Något vi kan träna under uppehållet är att inte ta onödiga utvisningar i avgörande lägen. Typ när vi ska jaga kvittering med 2-3 minuter kvar. Idag kommer vi undan på något sjukt sätt men det har ju inte riktigt varit läget övriga gånger.