AJF är för dyr. Då väntar jag hellre på något bättre
Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
nä han blev ju avstängd här så då fick man väl fram hans kostnad som inte var direkt gratis. kommer inte ihåg summan riktigt.
men jag tycker ändå Ylönen har nånting, sen har han inte producerat poäng i den utsträckning man hade önskat men han har en ganska sönderryckt första halva. Bara spelat 16 av 25 matcher och då ej 16st i följd.. skadad och sen avstängd. Kan han få en lite längre period utan avbrott så tror jag det kan bli mer produktion där.
Silly Season 2025/26
Instämmer, extremt fin med pucken. Behöver bara hitta det där lilla som gör att han inte fastnar med den och kan näta lite.m0ng00se skrev: ↑2025-12-05 08:43:53nä han blev ju avstängd här så då fick man väl fram hans kostnad som inte var direkt gratis. kommer inte ihåg summan riktigt.
men jag tycker ändå Ylönen har nånting, sen har han inte producerat poäng i den utsträckning man hade önskat men han har en ganska sönderryckt första halva. Bara spelat 16 av 25 matcher och då ej 16st i följd.. skadad och sen avstängd. Kan han få en lite längre period utan avbrott så tror jag det kan bli mer produktion där.
Fin brytning från allt jävla sargspel i alla fall...
Silly Season 2025/26
Har verkligen AJF gjort så mycket mål och ass så vi vill ha honom för det han kostar. Jag tror vi kan få bättre för en så stor slant.tadaa123 skrev: ↑2025-12-05 08:47:50Instämmer, extremt fin med pucken. Behöver bara hitta det där lilla som gör att han inte fastnar med den och kan näta lite.m0ng00se skrev: ↑2025-12-05 08:43:53nä han blev ju avstängd här så då fick man väl fram hans kostnad som inte var direkt gratis. kommer inte ihåg summan riktigt.
Silly Season 2025/26
AJF är väl en Victor Eklund i sina bästa stunder ser inte behovet av honom.Kämpa DIF skrev: ↑2025-12-05 09:02:15Har verkligen AJF gjort så mycket mål och ass så vi vill ha honom för det han kostar. Jag tror vi kan få bättre för en så stor slant.tadaa123 skrev: ↑2025-12-05 08:47:50Instämmer, extremt fin med pucken. Behöver bara hitta det där lilla som gör att han inte fastnar med den och kan näta lite.m0ng00se skrev: ↑2025-12-05 08:43:53nä han blev ju avstängd här så då fick man väl fram hans kostnad som inte var direkt gratis. kommer inte ihåg summan riktigt.
Silly Season 2025/26
Vet inte om jag missförstår nånting här men jag snackar om YlönenKämpa DIF skrev: ↑2025-12-05 09:02:15Har verkligen AJF gjort så mycket mål och ass så vi vill ha honom för det han kostar. Jag tror vi kan få bättre för en så stor slant.tadaa123 skrev: ↑2025-12-05 08:47:50Instämmer, extremt fin med pucken. Behöver bara hitta det där lilla som gör att han inte fastnar med den och kan näta lite.m0ng00se skrev: ↑2025-12-05 08:43:53nä han blev ju avstängd här så då fick man väl fram hans kostnad som inte var direkt gratis. kommer inte ihåg summan riktigt.
Silly Season 2025/26
Det började med en önskad trade mellan Ylönen och AJF.tadaa123 skrev: ↑2025-12-05 09:18:54Vet inte om jag missförstår nånting här men jag snackar om YlönenKämpa DIF skrev: ↑2025-12-05 09:02:15Har verkligen AJF gjort så mycket mål och ass så vi vill ha honom för det han kostar. Jag tror vi kan få bättre för en så stor slant.tadaa123 skrev: ↑2025-12-05 08:47:50Instämmer, extremt fin med pucken. Behöver bara hitta det där lilla som gör att han inte fastnar med den och kan näta lite.m0ng00se skrev: ↑2025-12-05 08:43:53nä han blev ju avstängd här så då fick man väl fram hans kostnad som inte var direkt gratis. kommer inte ihåg summan riktigt.
Fin brytning från allt jävla sargspel i alla fall...![]()