SHL 25/26 Frölunda - Djurgårdens IF 4/12
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Tuff bortamatch fick precis en ny innebörd.
Avskaffa tre mot tre.
Dags för revansch! Slutresultat 0-12.
Make DIF Great Again
-
Osten östlund
Fisk lirade igår.
/ Källa CHL
Hoppas det gynnar oss!
/ Källa CHL
Hoppas det gynnar oss!
- Lee Harvey Oswald
Väldigt speciellt ingångsvärde i detta, då allt utom tvåsiffrigt i baken kan mätas som ett steg i rätt riktning
Förmodligen säsongens säkraste torsk på förhand, men då har vi den lite insomnade DIF-logiken att ta till.
För när precis ingen tror på oss, då trycker vi fram trynet och säger, -Hej, det är vi som är DIF!
Både förnuft och känsla säger 5-1
I en lite finare värld slutar detta 2-3
Mountain of Hell stänger igen ...samtidigt som Hudåååån skjuter stolpe in för en kväll
Förmodligen säsongens säkraste torsk på förhand, men då har vi den lite insomnade DIF-logiken att ta till.
För när precis ingen tror på oss, då trycker vi fram trynet och säger, -Hej, det är vi som är DIF!
Både förnuft och känsla säger 5-1
I en lite finare värld slutar detta 2-3
Mountain of Hell stänger igen ...samtidigt som Hudåååån skjuter stolpe in för en kväll
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Råkar vara på jobbresa i Gbg och ska gå på matchen. Funderar på att ha GAISmössa för att överraska både hemma- och bortastå.
Allt utom stortorsk känns ok men vore kul att ställa sig upp och jubla i ett tyst Scandinavium
Allt utom stortorsk känns ok men vore kul att ställa sig upp och jubla i ett tyst Scandinavium
Usch. Tänker inte ens låtsas om att vi spelar. Hatar att Frölunda är så överlägsna. Inte för att jag känner något speciellt agg mot den föreningen, tvärtom älskar man ju Robban. Men deras supportrar är så jävla äckliga. Aldrig varit med om motgångar överhuvudtaget och går runt så jävla lökiga. Dessutom i fronten för usel supporterkultur och NHL-runk.
De är inte värda skiten.
8-1 kanske? Tufft för Hellberg med en dålig match till. Kanske borde köra Marmenlind?
De är inte värda skiten.
8-1 kanske? Tufft för Hellberg med en dålig match till. Kanske borde köra Marmenlind?
-
Osten östlund
Hoppsan Marmenlind får stå. Känns som det finns mer "att vinna". Tror även nyttigt för Hellberg att känna konkurrens.Manijock skrev: ↑2025-12-04 10:45:48 Usch. Tänker inte ens låtsas om att vi spelar. Hatar att Frölunda är så överlägsna. Inte för att jag känner något speciellt agg mot den föreningen, tvärtom älskar man ju Robban. Men deras supportrar är så jävla äckliga. Aldrig varit med om motgångar överhuvudtaget och går runt så jävla lökiga. Dessutom i fronten för usel supporterkultur och NHL-runk.
De är inte värda skiten.
Så fokuserar Hellberg på lördag, tar revansch. Samt går vi på uppehåll med vinst!
Spelar Hellberg på samma nivå som senast? Så är det stor torsk.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Torsk mot fisk med tio-noll. Målskillnaden kommer sedan ligga sämre än -20. Mörka December har bara börjat.
-Det är ingen slump!
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Luktar seger lång väg. Frölunda är inte ostoppbara. Ut och vinn.
Spela fult
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Känns nästan hopplöst ikväll.
Greppar efter halmstrån och hittar underskattning, CHL-trötta, allt kan hända i hockey.
Krävs inte en hjärnkirurg för att fatta att detta mycket sannolikt blir förlust.
5-2? Jag kommer inte gnälla om vi förlorar även om förlustsviten börjar bli jobbigt lång nu....
Greppar efter halmstrån och hittar underskattning, CHL-trötta, allt kan hända i hockey.
Krävs inte en hjärnkirurg för att fatta att detta mycket sannolikt blir förlust.
5-2? Jag kommer inte gnälla om vi förlorar även om förlustsviten börjar bli jobbigt lång nu....
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
"Supporters" gaddade med IFK, Häcken, GAIS, Örgryte etc. på samma läktare som hejar på samma lag. Så jävla töntigt.
2-11, idag resettar vi tillbaka målskillnaden, ibland är hockey så jävla enkelt och självklart!
On a more serious note: Min son är skitdeppig pga att: "Djurgårn kommer nog svika mig på min födelsedag. Min dag som skulle vara grym, blir skit!
".
On a more serious note: Min son är skitdeppig pga att: "Djurgårn kommer nog svika mig på min födelsedag. Min dag som skulle vara grym, blir skit!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Känns passande för den gamla DIF-klyschan "det enda som talar för vinst är att inget gör det".
Frölunda är lite för överlägsna i år rent generellt.
Frölunda är lite för överlägsna i år rent generellt.
Roligast med Frölunda är deras tramsande med loggan. Eftersom hövdingen ansågs rasistisk så betalade man över en miljon till ett företag som tog fram en ny. Sedan visar det sig att den nya loggan påminner om ett hakkors. Hysteriskt kul! På planen är de dock grymma. Hoppas på en riktig skräll ikväll. 3-4!