thelinho skrev: ↑2025-11-29 17:10:05
Hur fan kan man åka på en weekend till Skåne och vara så jävla kollektivt slut? Har dom varit på rave i Köpenhamn hela helgen? Löjligt.
Magsjuka i truppen Vafan.
Fyra spelare borta ena dagen till den andra, knappast så att resten är på topp.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Buford skrev: ↑2025-11-29 16:56:04
Ta bort grillor, is, puck och kompositklubba, ersätt med gympadojjor, gympasal, boll och plastklubba... Vi är där snart regelmässigt!
Bara bort med pucken och klubban sen istället för full utrustning så går det att köra med spetsklänningar.
Är nog dit, åt konståkning som SHL vill att hockeyn skall. Då dirigerar ju domarna allt och det följer ju narrativet.
Hur ska ni ha det, ramaskri över bröstvärmaren på våran kille som inte är beredd i torsdags?
Que?
Det pratas om att hockey är på väg mot innebandy, men ramaskri över bröstvärmaren på Eklund, rimmar dåligt i min bok
Ramaskri vet jag inte, har ej kommenterat den situationen!
Hur fan kan man åka på en weekend till Skåne och vara så jävla kollektivt slut? Har dom varit på rave i Köpenhamn hela helgen? Löjligt.
Bara bort med pucken och klubban sen istället för full utrustning så går det att köra med spetsklänningar.
Är nog dit, åt konståkning som SHL vill att hockeyn skall. Då dirigerar ju domarna allt och det följer ju narrativet.
Hur ska ni ha det, ramaskri över bröstvärmaren på våran kille som inte är beredd i torsdags?
Que?
Det pratas om att hockey är på väg mot innebandy, men ramaskri över bröstvärmaren på Eklund, rimmar dåligt i min bok
Ramaskri vet jag inte, har ej kommenterat den situationen!
Ja nu var ju det inte riktat till dig eller nån specifik, utan massan som gnäller, och ramaskri var det
Buford skrev: ↑2025-11-29 16:56:04
Ta bort grillor, is, puck och kompositklubba, ersätt med gympadojjor, gympasal, boll och plastklubba... Vi är där snart regelmässigt!
Que?
Skall du vara ett jävla "wise-ass" så var det en smutsig tackling som borde granskats med tanke på vad vi själva blev avstängda för matchen före.
Personligen vill jag att vi skaffar en back som går skola hos Nicklas Kronwall och lär sig tackla av honom. Sen vill jag se proppar på offensiv blå och att det gör ont att möta DIF!