Matchtröjor
Matchtröjor
Jag har en liten fråga! vart kan man få tag på den matchtröjan med eldflames på? Och vad skulle det kosta?
-
- Djurgården Hockey
Re: matchtröjor
Den finns fortfarande att köpa i butiken på jakobsgatan 26DjSkalman skrev:Jag har en liten fråga! vart kan man få tag på den matchtröjan med eldflames på? Och vad skulle det kosta?
tel 08-7837977
- Blåränderna går aldrig ur
svar till Blåränderna går aldrig ur
det är sant att smaken är som baken... det hänger ju inte på tröjorna...
har själv den nya tröjan med tryck o allt... avgudar den kan jag lova
har själv den nya tröjan med tryck o allt... avgudar den kan jag lova

- Strömberg=power
- Kid Notorious
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Nja... Flameströjan var inget för mej. Däremot tycker jag att tröjan dom hade innan flameströjan var jäkligt snygg. Alltså den dom hade t.o.m. säsongen 02/03.
Just en sån tröja har även jag med alla ovanstående namn som Strömberg=power har, med guldskrift plus Suddens, PLUS Södergrens!
Håkan Södergren var väldigt nöjd när han fick skriva sitt namn ovanför just Falconloggan
Den och retrotröjan är mina klara favoriter.
Just en sån tröja har även jag med alla ovanstående namn som Strömberg=power har, med guldskrift plus Suddens, PLUS Södergrens!

Håkan Södergren var väldigt nöjd när han fick skriva sitt namn ovanför just Falconloggan

Den och retrotröjan är mina klara favoriter.
- Strömberg=power
Hade också med guldskrift
Tyckte du att den innan var snyggare än den med eldflames?? Då håller inte jag med. Men jag tycker att den vi har nu är snyggast av alla lagen i elitserien. Håller ni med?? När jag lyssnade på P4 förra året sa någon om det vart någon tävling där man utlyste snyggaste matchtröjor skulle DIF vinna.

Djurgården-Ett lag i med och motvind
- Kid Notorious
Jo jag tycker att den innan flameströjortna var snyggare. Mycket mera stilren och trygg i utförandet. Den hade ju visserligen hängt med ett antal säsonger, men när flameströjan kom kändes den lite slarvig på nåt sätt. Idén var det inget somhelst fel på, men det blev bara inte bra.
Men ingen av dom går riktigt att jämföra med retrotröjan. Den designen är ju från en helt annan period.
Men ingen av dom går riktigt att jämföra med retrotröjan. Den designen är ju från en helt annan period.
- Kid Notorious
Med "idén", så menade jag inte riktigt just själva eldflammorna på tröjan. Jag menar snarare idén genom att dom försökte vara lite fantasifulla och skapa något nytt. Var det inte så att eldflammorna skulle gå i linje med Wikens temperament och lagets fysiska spel och kampvilja?
Kommer ihåg att jag såg bilder och planscher med en eldbakgrund och citat. T ex. som: ""DIF mot rubbet" - Niklas Wikegård"
Kommer ihåg att jag såg bilder och planscher med en eldbakgrund och citat. T ex. som: ""DIF mot rubbet" - Niklas Wikegård"