Bottenlagen? Både Färjestad och Timrå förlorade. Vi håller glappet bakom. Det är viktigast!
Inte fan ska vi bli omkörda av så många lag.
Släng alla jävla "gentlemans-agreement" åt H-vete!Stockholmimitthjärta skrev: ↑2025-11-27 21:38:12 Vem tar bladet från munnen och lyfter det här? Ja jag är Djurgårdare och partisk men när ni alla andra som kan mer oxå tycker att vi gång på är förfördelade av domarkåren borde väl vi göra något? För som det är nu är det ju löjligt. Matcherna spelas ju i numerärt underläge 5 mot 9
Jag vet inte jag. Alltså nu är jag petig. Men man har ju blivit bortskämd.
Säger väl allt när man tycker att Frölunda hemma, Hv borta och hemma är bra, vi har lite olika syn på det helaPraetori skrev: ↑2025-11-27 21:46:51Jag vet inte jag. Alltså nu är jag petig. Men man har ju blivit bortskämd.
Kolla på tajmingen och precisionen som leder fram till lägena som vi gör mål på tidigare i höst. Snively, Hudon, Frondell mfl nätade på serveringar som vi inte ens kommer i närheten av på senare. Det fanns en anledning till att vi hade bra effektivitet. En klocka går bara rätt om allt kuggar i.
Det syns även i vårat PP. Passen sitter inte på bladen, det går för långsamt och precisionen är så pass låg att pucken måste hanteras vilket eliminerar direktskott och drar ner tempot.
Det som stör är att båda matcherna mot Färjestad och denna mot Rögle är kaosartade tillställningar med puckar som studsar och massa ofrivilligt start/stop. Något som gjorde våra motståndare rätt dåliga de med. Hade vi spelat som innan uppehållet hade vi kunnat plocka poäng i samtliga 3 matcher.