Ragge är KUNG!

warrant skrev:Rögle BK-Djurgårdens IF 3-3 (1-0, 1-2, 1-1, 0-0)
Period 1
1-0 12:28 Cam Abbott (Christoffer Liljewall) EQ
Period 2
1-1 04:25 Marcus Ragnarsson (Nichlas Falk) PP1
2-1 06:17 Mario Kempe (Mads Bödker) EQ
2-2 17:21 Michael Holmqvist (Tim Eriksson, Jacob Josefson) EQ
Period 3
3-2 11:46 Mathias Porseland (Mathias Tjärnqvist) EQ
3-3 13:01 Kristofer Ottosson (Marcus Ragnarsson) PP1
Period 4
Skott: 28-34
Utv.minuter: 10-14
Publiksiffra: 4973
Jo han spelade men som (vanligt) ganska dåligt, missade ett klockrent friläge..Highwind skrev:Ragnarsson är rejäl i det defensiva spelet och skicklig i det offensiva. Spelade ens Anger idag? Helt osynlig.
Idiotiskt skulle jag vilja säga. Om Figren ledde oss till tre poäng senast, så sumpade han en extrapinne för oss idag.Highwind skrev:Det finns något skönt med det Figrén gjorde. Han kollar inte ens.. Han är till 120% procent taggad och fokuserad på målvakten och hur han ska göra mål. Jag gillar kaxigheten.
Det är väldigt tidigt här, så jag är medveten om att jag är grinig, men kommer aldrig kunna skratta åt en annan spelares skada. Abbot är en riktigt härlig spelare att se på, en spelare som man älskar att ha i sitt eget lag. Visst armbågen var ful, men det är så kanadensare spelar, ingen nytt.sthlm_dif skrev: Men jag blev på bättre humör när Cam Abbot senare åkte på en riktigt smäll, han grinade riktigt illa! HahaSom man bäddar får man ligga!
Precis sånt prat ger Djurgårdsfans onödigt dåligt rykte i resten av landetsthlm_dif skrev:Men jag blev på bättre humör när Cam Abbot senare åkte på en riktigt smäll, han grinade riktigt illa! HahaSom man bäddar får man ligga!
Precis som Lee Harvey sa, så överdrivde Riddarn något otroligt. Han lägger sig ner, reser sig och kollar var pucken är, och flyttar sig och lägger sig framför egna målet.sthlm_dif skrev:Man får bara inte göra så som Cam Abbot gjorde...
Skrattar i vanliga fall inte åt spelare som blir skadade, men kunde inte undvika att njuta när han fick igen för det han gjorde!