Karlander skrev: ↑2025-11-27 19:22:47
Var rädd för att vi skulle bli totalt översköljda första 10, men vi hänger ju med bra. Goda chanser till poäng.
Tycker Rögle hittils är bättre över hela banan.
Visst, men första 10 var det inte någon stor skillnad mellan lagen direkt. Nu fick de mer tryck sista 5. Jag trodde då iaf att vi skulle få mer problem i inledningen och en mållös första period ökar chanserna att störa dem.
Senast redigerad av Karlander den 2025-11-27 19:38:45, redigerad totalt 1 gånger.
Manijock skrev: ↑2025-11-27 19:31:09
Hudon är verkligen bedrövlig på att träffa mål. Herregud!
Dra ner på lite hårdhet och träffa åtminstone ibland.
Träffar han med den hårdheten tar ingen målvakt skotten
Känns ju knappt nära när han laddar längre. Såpass sällan träffar han.
Men jaa, hårdaste skottet sen Liss.
Det är väl nästan bara Pajuniemi i Malmö som kan konkurrera om hårdast skott i ligan, eller missar jag någon?
Blir smått nostalgisk när jag tänker på Eric Gelinas session hos oss. Handledsskott som andras slagskott och när han väl måttade slagskott så genererade träffen tillräckligt med kraft för att öppna ett svart hål. En av många misslyckade legoknektar i vårt härliga nedflyttningsår!
Ändå en bra känsla att gå in med. Med Hugo hade det varit 2/3-0.
Vi kan vi vinna mot dom här. Vi gör dom bra stundtals genom att vägra komma ur egen zon på ett snabbare och enklare sätt.
4 formationer har fått jämt med istid. Nu har alla fått delta... Börja matcha lite tuffare nu Kimby.
Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma - Greg Norman
Manijock skrev: ↑2025-11-27 19:31:09
Hudon är verkligen bedrövlig på att träffa mål. Herregud!
Dra ner på lite hårdhet och träffa åtminstone ibland.
Det är väl nästan bara Pajuniemi i Malmö som kan konkurrera om hårdast skott i ligan, eller missar jag någon?
Blir smått nostalgisk när jag tänker på Eric Gelinas session hos oss. Handledsskott som andras slagskott och när han väl måttade slagskott så genererade träffen tillräckligt med kraft för att öppna ett svart hål. En av många misslyckade legoknektar i vårt härliga nedflyttningsår!
Men var just han så misslyckad då? Tyckte att han var ganska bra de matcher han lirade hos oss.
#10 skrev: ↑2025-11-27 19:31:58
Men var just han så misslyckad då? Tyckte att han var ganska bra de matcher han lirade hos oss.
Han var jättebra. Han och Tim Söderlund var lyckade värvningar iom att de gjorde oss bättre.
Senast redigerad av Manijock den 2025-11-27 19:50:18, redigerad totalt 1 gånger.