Fyfan för att spela i de där ruttna ladorna som håller 1000 åskådare. Aldrig igen, snälla.
Säsongen 2025/26: Återkomsten
- Jim Morrison
Kan vi inte snälla sätta tillbaka Hudon till högersidan i PP? Det här panikexperimentet att flytta honom till off-handsidan när effektiviteten (naturligtvis) gick ned något har bara skapat ett ännu sämre PP.
Han har kanske ligans bästa direktskott och det bör utnyttjas till max. Tålamod för fan och inse att produktionen alltid går upp och ned, ingen idé att övertänka saker. Om man nu känner att man vill ändra lite så plocka ut Josefson eller Krüger och ta in en rightare.
Han har kanske ligans bästa direktskott och det bör utnyttjas till max. Tålamod för fan och inse att produktionen alltid går upp och ned, ingen idé att övertänka saker. Om man nu känner att man vill ändra lite så plocka ut Josefson eller Krüger och ta in en rightare.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hudon måste tillbaka dit. Det var väl bara en tidsfråga innan det blev fler mål än ramträffar.
Sen tycker jag absolut man kan testa Björck på andra kanten. Har kylan att hitta igenom och bra handledare.
Sen tycker jag absolut man kan testa Björck på andra kanten. Har kylan att hitta igenom och bra handledare.
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hudon var väl tillbaka på högersidan i ett av pp igår om jag inte såg fel.
Jag får lite känslan när man ser Hudon på senare tid att han inte tycker det är jättekul. Tycker ofta han har negativt kroppsspråk eller inge känslor alls. Till skillnad från Snivley som har ett helt annat kroppsspråk. Hoppas man bara ser fel och att det inte är så. Ser man också i går när han lätt tappde humöret och tog en dålig utvisning. Han verkar inte vara i balans.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Håller med dig. Har tänkt samma när man ser han i båset. Han ser grinig ut o sitter lite själv o är inte med i gruppsnacket. Han kanske är lite grinig på sig själv då han inte levererat som han vill. Hoppas det iaf
-
Osten östlund
Sören var/är likadan.klintan85 skrev: ↑2025-11-26 10:35:02 Jag får lite känslan när man ser Hudon på senare tid att han inte tycker det är jättekul. Tycker ofta han har negativt kroppsspråk eller inge känslor alls. Till skillnad från Snivley som har ett helt annat kroppsspråk. Hoppas man bara ser fel och att det inte är så. Ser man också i går när han lätt tappde humöret och tog en dålig utvisning. Han verkar inte vara i balans.
-
Osten östlund
Getögat på Brodda vs Videll idag, samt Hävelid vs oskar . Gissar på att HA gjort ngn deal med Wikegård
. Få upp publik siffror, genom att låna DIF spelare.
Dålig dag säkert. Tycker det är tvärtom generellt att han pushar på och sprider mycket glädje.
Inställningen på isen är fortsatt bra då han hade flera enormt starka defensiva ingripanden i tredje perioden, efter en svag första och andraperiod.