Ännu värre. Hur kan man vara så dum i huvudet. Hoppas de hittar den skyldige eller skyldiga och portar dem från all hockey på livstid. Inga människor man vill ha i klubben.GULD skrev: ↑2025-11-24 14:03:23Skallskada:Tellqvist32 skrev: ↑2025-11-23 20:41:18 Att han flyttats till Uppsala låter ju verkligen inte bra...
Akademiska har spec/ Avd blödning hjärnan
Det var ingen ungdom
DET VAR ETT BARN 13år
DIF i Media
DIF i Media
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
Donkels-3.0
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF i Media
Ja om man hittar den eller dom som gjort det så hoppas jag att dom portas från samtliga Djurgårdsevent i framtiden på livstid och att dom får ett straff från domstolen
- Lee Harvey Oswald
DIF i Media
Sjukt sorgligt, hoppas verkligen det går så bra det kan gå
Alltså alla dessa vilsna tappade individer som "får en scen" för en kväll och måste hävda sig med fysiskt våld när ordern inte räcker till.
Trist att fotbollen och hockeyn så ofta kopplas ihop med sånt här, så otroligt negativt ur så många perspektiv
Alltså alla dessa vilsna tappade individer som "får en scen" för en kväll och måste hävda sig med fysiskt våld när ordern inte räcker till.
Trist att fotbollen och hockeyn så ofta kopplas ihop med sånt här, så otroligt negativt ur så många perspektiv
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
DIF i Media
Pappan om 14-åringen: ”Blödning i huvudet”
https://www.aftonbladet.se/a/JOWp37?utm ... dium=share
Tydligen så startade Färjestad det.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF i Media
Det här är ju rakt igenom skamligt. Fy fan vad ledsen jag blir. Drägg, det spelar ingen roll vem som startade vad eller upprinnelsen var - MAN SKA FAN INTE SLÅ ANDRA MÄNNISKOR. Speciellt inte barn. Hur jävla svårt ska det vara att förstå det?
DIF i Media
1. Det framgår inte vem som startade det i den artikeln.klintan85 skrev: ↑2025-11-24 23:06:38 Pappan om 14-åringen: ”Blödning i huvudet”
2. Vad fan spelar det för roll vem som startade?
DIF i Media
Om den som boxade en juniorspelare verkligen är en Djurgårdssupporter och inte bara ett kräk som gömmer sig i massan borde han kliva fram och brösta skiten istället för att dra med sig Skölden i smutsen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
DIF i Media
Varför skulle han dra skölden i smutsen? Han har väl inte gjort detta brott i egenskap av Djurgårdare, utan som vilken människa som helst?
Har exakt noll att göra med sport, supporterkultur eller klubb.
DIF i Media
Du ser inte hur detta kopplas till DIF då? Oavsett om hen gjort detta i egenskap av Djurgårdare så kommer självklart DIF få strålkastarna på sig, det är väl inte så konstigt?
DIF i Media
Du menar att han boxade en 14årig juniorspelare för att de typ var oense om vilken bank som har lägst ränta?
Känner man att man bara måste ge ett barn på käften i samband med en match i klubbens färger kan jag tycka att man får ta konsekvenserna och försöka rentvå klubben och övriga supportrar. Men stökpellarna brukar i slutändan anse sig stå över föreningen så jag blir inte överraskad om vederbörande håller sig undan och skiter i att föreningen får ta skadan det innebär.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
DIF i Media
Jag vägrar ta ansvar för vad någon annan gör överlag. Ska jag som Djurgårdare skämmas för att en annan Djurgårdare slår någon på käften? Ska klubben klä skott för det? Kommer säkert riktas mot Djurgårdare. Att vi är läskiga och farliga. Men jag skiter fullständigt i det eftersom det bara är hjärndöd idioti. Vi råkar hålla på samma lag men det är också det enda vi har gemensamt brottslingen och jag. Varför ska vi buntas ihop då för? Lägger mig inte på den nivån.
DIF ska beklaga eftersom det hänt på deras event, javisst, men inte bära någon som helst skuld eller smuts. Visa sympatier och önska bättring, naturligtvis, men jag kan inte fatta hur Djurgården som förening ska behöva lida för det. Precis som att en krog inte ska behöva få skulden för att det sker ett slagsmål på dansgolvet.
Killen ska hittas och lagföras som brottsling. Inte som supporter!
DIF ska beklaga eftersom det hänt på deras event, javisst, men inte bära någon som helst skuld eller smuts. Visa sympatier och önska bättring, naturligtvis, men jag kan inte fatta hur Djurgården som förening ska behöva lida för det. Precis som att en krog inte ska behöva få skulden för att det sker ett slagsmål på dansgolvet.
-
Osten östlund
DIF i Media
Top politiker, sosse i Boden nyligen anklagad för våldtäkt. Centern har pedofil supportar. Har dom tagit avstånd? Eller är är samtliga S och C likadana?Manijock skrev: ↑2025-11-25 15:43:19 Jag vägrar ta ansvar för vad någon annan gör överlag. Ska jag som Djurgårdare skämmas för att en annan Djurgårdare slår någon på käften? Ska klubben klä skott för det? Kommer säkert riktas mot Djurgårdare. Att vi är läskiga och farliga. Men jag skiter fullständigt i det eftersom det bara är hjärndöd idioti. Vi råkar hålla på samma lag men det är också det enda vi har gemensamt brottslingen och jag. Varför ska vi buntas ihop då för? Lägger mig inte på den nivån.
Låt polisen ta hand om detta, samt utdela straff. Har med svårt för när idrottsklubbar måste ta ansvar för samhället och dom idioter som existerar där!
Media har kört det i 4 dgr nu, är enbart för att DIF berör så många människor.
DIF i Media
Jaa renderar ju i avsevärt fler klick med en "Djurgårdare misshandlade barn"-rubrik än "Medelålders dårfink sopade omkull en unge"-dito.Osten östlund skrev: ↑2025-11-25 15:52:00Top politiker, sosse i Boden nyligen anklagad för våldtäkt. Centern har pedofil supportar. Har dom tagit avstånd? Eller är är samtliga S och C likadana?Manijock skrev: ↑2025-11-25 15:43:19 Jag vägrar ta ansvar för vad någon annan gör överlag. Ska jag som Djurgårdare skämmas för att en annan Djurgårdare slår någon på käften? Ska klubben klä skott för det? Kommer säkert riktas mot Djurgårdare. Att vi är läskiga och farliga. Men jag skiter fullständigt i det eftersom det bara är hjärndöd idioti. Vi råkar hålla på samma lag men det är också det enda vi har gemensamt brottslingen och jag. Varför ska vi buntas ihop då för? Lägger mig inte på den nivån.
Låt polisen ta hand om detta, samt utdela straff. Har med svårt för när idrottsklubbar måste ta ansvar för samhället och dom idioter som existerar där!
Låt intelligensbefriade mongon syssla med sånt. Jag är inte mer benägen att råna en pensionär på stan bara att jag håller på Djurgården. Det är en riktigt banal genväg att ta för skaffa sig sällskap. "Titta där borta är de farliga Djurgårdarna, lås in era döttrar och skicka hem mormor, för nu är DIF i stan". Höhöhö *räknar likes.
Det ska vi inte bygga på själva. Vi Djurgårdare ska stå rakryggade som tusan, trots denna dåre och hans rättshaveri.
DIF i Media
Tyvärr så verkar det finnas många sådana idioter i föreningen. Med både vandalism och nu misshandel. Alla som svärtar ner DIFs rykte eller kostar DIF pengar är inga supportrar som ska få finnas i denna förening.Manijock skrev: ↑2025-11-25 16:23:29Jaa renderar ju i avsevärt fler klick med en "Djurgårdare misshandlade barn"-rubrik än "Medelålders dårfink sopade omkull en unge"-dito.Osten östlund skrev: ↑2025-11-25 15:52:00Top politiker, sosse i Boden nyligen anklagad för våldtäkt. Centern har pedofil supportar. Har dom tagit avstånd? Eller är är samtliga S och C likadana?Manijock skrev: ↑2025-11-25 15:43:19 Jag vägrar ta ansvar för vad någon annan gör överlag. Ska jag som Djurgårdare skämmas för att en annan Djurgårdare slår någon på käften? Ska klubben klä skott för det? Kommer säkert riktas mot Djurgårdare. Att vi är läskiga och farliga. Men jag skiter fullständigt i det eftersom det bara är hjärndöd idioti. Vi råkar hålla på samma lag men det är också det enda vi har gemensamt brottslingen och jag. Varför ska vi buntas ihop då för? Lägger mig inte på den nivån.
Låt intelligensbefriade mongon syssla med sånt. Jag är inte mer benägen att råna en pensionär på stan bara att jag håller på Djurgården. Det är en riktigt banal genväg att ta för skaffa sig sällskap. "Titta där borta är de farliga Djurgårdarna, lås in era döttrar och skicka hem mormor, för nu är DIF i stan". Höhöhö *räknar likes.
Det ska vi inte bygga på själva. Vi Djurgårdare ska stå rakryggade som tusan, trots denna dåre och hans rättshaveri.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
DIF i Media
Järnkaminernas pinsamma ”uttalande” som lök på laxen också.
Ytterligare ett bevis på varför jag inte är med i den ryggdunkarföreningen.
Tycka att man är störst bäst och ballast i medgång när lagen spelar bra går fint, men visa lite stake när ens medlemmar (med största sannolikhet) återigen gör bort sig det passar sig inte.
Ytterligare ett bevis på varför jag inte är med i den ryggdunkarföreningen.
Tycka att man är störst bäst och ballast i medgång när lagen spelar bra går fint, men visa lite stake när ens medlemmar (med största sannolikhet) återigen gör bort sig det passar sig inte.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.