Kanske ska släppa Hävelid och hoppas att han inte kommer tillbaka igen.
SHL 25/26 Färjestad - Djurgårdens IF 22/11
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nu får dom PP
Växer mer och mer.
Domaren har vaknat
Grattis! Köper en triss direkt!
Wow, plötsligt händer det!
Det är bara 1 person i denna tråd som sitter och skriver nonsens för att procovera fram reaktioner från andra. Så det blir nog bättre om du loggar ut för kvällen så kan vi andra fokusera på matchen.
Gillar det jag ser!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Kors i fucking taket!! PP?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
OJ! Nu va han tvungen att ta en 2:a på en FBK.
Älskar slutspels hockeyn. Hoppades bara domarna håller lika hög kvalié som lagen
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Kors i taket.
Med risk att trampa på känsga tår.
Frondell som ytter fungerar bra, ibland. Konstaterar att han hade i stort sett minst istid av alla yttrar senast, samma ikväll också. Så här långt.
Vi är ett bättre Lag när fromdell spelar center. När vi har JJ. MK, Frondell och Salsten som C spelar vi bättre och har flerr hot framåt. Vi känns så oroligt ofarliga som det är nu, utöver 1a.
Kruger får gärna visa mer, han gör ett bra jobb men förväntar mig att han kan driva en kedja klart bättre med fullt lag.
Ska grewe inte göra poäng så behöver han smälla på, vara jobbig och göra ett lika bra jobb som Blomgren ofta gör. Han ligger ofta rätt, gör rätt värderingar och slarvar extremt sällan defensivt. En 4e line spelare.
Med Pettersen tillbaka tycker jag att 4e bör vara: Blomgren Salsten och Costmar.
Som det är nu : Rensfeldt, Grewe och Brodin vara utanför laget. ( Med Pettersen tillbaka )
Viggo Frondell Hudon
Ylönen Josefson Sniverly
Eklund Kruger Pettersen
Costmar Salsten Blomgren
Frondell som ytter fungerar bra, ibland. Konstaterar att han hade i stort sett minst istid av alla yttrar senast, samma ikväll också. Så här långt.
Vi är ett bättre Lag när fromdell spelar center. När vi har JJ. MK, Frondell och Salsten som C spelar vi bättre och har flerr hot framåt. Vi känns så oroligt ofarliga som det är nu, utöver 1a.
Kruger får gärna visa mer, han gör ett bra jobb men förväntar mig att han kan driva en kedja klart bättre med fullt lag.
Ska grewe inte göra poäng så behöver han smälla på, vara jobbig och göra ett lika bra jobb som Blomgren ofta gör. Han ligger ofta rätt, gör rätt värderingar och slarvar extremt sällan defensivt. En 4e line spelare.
Med Pettersen tillbaka tycker jag att 4e bör vara: Blomgren Salsten och Costmar.
Som det är nu : Rensfeldt, Grewe och Brodin vara utanför laget. ( Med Pettersen tillbaka )
Viggo Frondell Hudon
Ylönen Josefson Sniverly
Eklund Kruger Pettersen
Costmar Salsten Blomgren
Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma - Greg Norman
Är det ingen jävel som vågar stå kvar när Hudon skjuter, skärp er