Inför matchen var mitt tips 6-2 men det går lika bra med 6-3. Och det är väl första gången för säsongen som vi gör fler än 5 mål? Rätta mig om jag har fel.
Johaan skrev:Inför matchen var mitt tips 6-2 men det går lika bra med 6-3. Och det är väl första gången för säsongen som vi gör fler än 5 mål? Rätta mig om jag har fel.
Det stämmer, väldigt trevligt...
trevligt också att Krisse var så bra idag, det har ju gått lite tungt för honom, minst sagt. Sen är det ju alltid lika jävla härligt att se Ölvestad göra mål
kedjan med Ottosson, Nordfeldt och Kristoffersson var riktigt bra i dag. Kul att se. Nordfeldt och Kristoffersson har ju varit bedrövliga tidigare, särskilt Nordfeldt.
fan va skönt me vinst:D nu ser de riktit bra ut 6 poäng ner till brynäs:D så jävla skön o knäppa farsan på näsan han e ju modoit:D
FORTSÄTT SÅ HÄR NU VÅRA HOCKEY KRIGARE!
Såååååå skön seger!
Alldeles hes, blev många målVrååål i sista perioden.
Detta var nog det bästa jag sett med DIF denna säsong,(missade matcherna mellan Jul & Trettondagen)
Inget kladd med pucken vid uppspelen från egen zon, bra fart , godtjänt powerPlayspel & framförallt, Djurgården känner själva att dom kan föra spelet & vinna matchen.