Silly Season 2025/26
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Folk känner sig blåsta, ej konstigt. Det slogs på en jävligt stor trumma, och sedan presenteras detta...
Silly Season 2025/26
Björck tillhör ju dessutom inte oss längre efter draften så ett bottennapp deluxe. Björck kunde man lagt ut kl 14 i eftermiddags så hade folk sluppit sitta uppe halva natten o tro sig vänta på något annat…
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Då har vi olika definitioner av ”slå på en stor trumma”. Wikegård vill showa lite och säger det kommer en överraskning under morgondagen. Då förväntar sig form någon form av tungt nyförvärv liksom. Chilla.
Expert.
Silly Season 2025/26
Ja, det är klart. Det gjorde nog alla utom du. Åtminstone något nyförvärv - och det tror jag var tanken också, förmodligen var han säker på Palve men sen hände något som gjorde att man inte kunde presentera.SirDIFalot skrev: ↑2025-11-20 06:15:05Då har vi olika definitioner av ”slå på en stor trumma”. Wikegård vill showa lite och säger det kommer en överraskning under morgondagen. Då förväntar sig form någon form av tungt nyförvärv liksom. Chilla.
Wikegård är inte dum, han vet precis vad han gör när han lägger ut en sån där teaser.
Silly Season 2025/26
Jaa får väl anta att tidernas mest förväntade spelarförlängning knappast var "överraskningen". Isåfall tror jag Wiken behöver läsa fler böcker 
Silly Season 2025/26
Uppenbarligen var Wiken lite för snabb med orden och trodde att någon ny skulle vara klar, men att det gick segare än tänkt. Kul med Viggo, han är redan nu grym och kommer bara bli bättre och bättre! Topp 5 i draften?
Silly Season 2025/26
Hahahah, att folk kan bli så upprörda över att folk blir upprörda
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Palves nuvarande kontrakt går ut den 30e november.
https://hockeysverige.se/overgangar/oul ... n-schweiz/
https://hockeysverige.se/overgangar/oul ... n-schweiz/
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2025/26
Klocka! Palve?
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Märkligt isf med tanke på ovanstående inlägg. Kanske presenteras och ansluter efter 30e då.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2025/26
Så är det, stod i medlemsbrevetJim Morrison skrev: ↑2025-11-20 09:34:46Märkligt isf med tanke på ovanstående inlägg. Kanske presenteras och ansluter efter 30e då.
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
-
Osten östlund
Silly Season 2025/26
Oula Palve klar för Djurgården
Det är dags att presentera ännu ett nyförvärv, och vi gör det allra först för dig som medlem! Djurgården är mycket glada över att välkomna Oula Palve till föreningen. Den 33-årige centern, som spelat 157 matcher i SHL och som blivit finsk poängkung, ansluter nästa vecka på ett kontrakt skrivet säsongen ut.
– Vi vill ha så många duktiga spelare som möjligt och därför har vi sökt efter en center för att komplettera vårt lag. Oula Palve är en smart spelare, en skicklig spelare och en internationellt erfaren spelare. Det känns verkligen skitbra att han kommer till oss, kommenterar Niklas Wikegård nyförvärvet.
– Det är stort för mig att få bära tröjan och jag ser fram emot att kliva ut på isen framför er alla. Jag är redo att ge allt jag har och göra allt som krävs för att vinna med laget. Vi ses snart Stockholm, nu gör vi det här till en speciell säsong!, hälsar Oula Palve.
Det är dags att presentera ännu ett nyförvärv, och vi gör det allra först för dig som medlem! Djurgården är mycket glada över att välkomna Oula Palve till föreningen. Den 33-årige centern, som spelat 157 matcher i SHL och som blivit finsk poängkung, ansluter nästa vecka på ett kontrakt skrivet säsongen ut.
– Vi vill ha så många duktiga spelare som möjligt och därför har vi sökt efter en center för att komplettera vårt lag. Oula Palve är en smart spelare, en skicklig spelare och en internationellt erfaren spelare. Det känns verkligen skitbra att han kommer till oss, kommenterar Niklas Wikegård nyförvärvet.
– Det är stort för mig att få bära tröjan och jag ser fram emot att kliva ut på isen framför er alla. Jag är redo att ge allt jag har och göra allt som krävs för att vinna med laget. Vi ses snart Stockholm, nu gör vi det här till en speciell säsong!, hälsar Oula Palve.
Silly Season 2025/26
Tröjnr 89....
Jag blir så less!
Aja välkommen iallafall
Jag blir så less!
Aja välkommen iallafall