Silly Season 2025/26
-
AlltidOavsett
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Jag ser gärna att vi tar in Erik Gustafsson samt någon av Björnfot/ Carl Dahlström. Då skulle vi kunna ställa upp så här:
Gustafsson-Lindström
Kylington-Björnfot/Dahlström
Sissons-JP
Gustafsson-Lindström
Kylington-Björnfot/Dahlström
Sissons-JP
-
Osten östlund
Silly Season 2025/26
Inför 26/27 spekulerar HN.
Så kan laget se ut – femma för femma
Målvakter: Magnus Hellberg (Daniel Marmenlind)
► Förstafemma:
NY/Oliver Kylington – NY/Tobias Björnfot
Charles Hudon – NY/Wilmer Skoog – NY/Emil Bemström
► Andrafemma:
NY/Erik Gustafsson – Gustav Lindström
Joe Snively – Marcus Krüger – Viggo Björck
► Tredjefemma:
Joey LaLeggia – Jesper Pettersson
Mathias Emilio Petterssen – Jacob Josefson – Jesse Ylönen
► Fjärdefemma:
Colby Sissons – J20
Albin Grewe – Håvard Östrem-Salsten – David Blomgren
Extra: Theo Stockselius & Marcus Nordmark.
Så kan laget se ut – femma för femma
Målvakter: Magnus Hellberg (Daniel Marmenlind)
► Förstafemma:
NY/Oliver Kylington – NY/Tobias Björnfot
Charles Hudon – NY/Wilmer Skoog – NY/Emil Bemström
► Andrafemma:
NY/Erik Gustafsson – Gustav Lindström
Joe Snively – Marcus Krüger – Viggo Björck
► Tredjefemma:
Joey LaLeggia – Jesper Pettersson
Mathias Emilio Petterssen – Jacob Josefson – Jesse Ylönen
► Fjärdefemma:
Colby Sissons – J20
Albin Grewe – Håvard Östrem-Salsten – David Blomgren
Extra: Theo Stockselius & Marcus Nordmark.
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Wilmer Skoog är en drömvärvning!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
AlltidOavsett
Silly Season 2025/26
Hoppas vi går hårt för Henrik Borgström
Silly Season 2025/26
Varför en drömvärvning? Aldrig sett honom men verkar först nu vid 26 års ålder fått ett mini genombrott. Egentligen inga siffror varken i ahl, echl, ncaa, hockeyettan eller som junior som talar för en drömvärvning. Inte som kritik mest nyfiken varför just han skulle vara en drömvärvning
.
- diftobbe89
Silly Season 2025/26
Vem är överhuvudtaget intresserad av nån jävla låtsas lineup inför säsongen 26/27 NU
Att man kan slänga fram nått drömnamn på uppstuds som känns intressant för framtiden är en helt annan sak.
Vi kanske går till final, mindre troligt, isåfall vill man behålla hela laget. Vi kanske ryker direkt i en åttondel eller hamnar i ingemansland. 19 matcher in är på tok för lite för att göra en bedömning vilka spelare man vill behålla och inte. Särskilt vad gäller nyförvärven som inte spelat i ligan tidigare.
Att man kan slänga fram nått drömnamn på uppstuds som känns intressant för framtiden är en helt annan sak.
Vi kanske går till final, mindre troligt, isåfall vill man behålla hela laget. Vi kanske ryker direkt i en åttondel eller hamnar i ingemansland. 19 matcher in är på tok för lite för att göra en bedömning vilka spelare man vill behålla och inte. Särskilt vad gäller nyförvärven som inte spelat i ligan tidigare.
Spela fult
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Personlig favorit bara. Mycket magkänsla. Men rätt bra underliggande siffror karriären igenom vet jag. Latebloomer a la Alexander Fällström.mb81 skrev: ↑2025-11-17 15:16:43Varför en drömvärvning? Aldrig sett honom men verkar först nu vid 26 års ålder fått ett mini genombrott. Egentligen inga siffror varken i ahl, echl, ncaa, hockeyettan eller som junior som talar för en drömvärvning. Inte som kritik mest nyfiken varför just han skulle vara en drömvärvning
.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2025/26
Tack för din åsikt. Vi är några stycken som tycker sånt är intressant. Men hur gör vi nu? Är det okej om vi frågar dig innan vi skriver nått ? Så att du trivs här. Och vi gör rätt.diftobbe89 skrev: ↑2025-11-17 15:26:18 Vem är överhuvudtaget intresserad av nån jävla låtsas lineup inför säsongen 26/27 NU![]()
Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma - Greg Norman
Silly Season 2025/26
Tar hellre Borgström än Skoog. Tyvärr är HV på C jakt inför nästa säsong.. Ingen bra konkurrent för oss.
Men vi måste ta in en tydlig första center som levererar.
Jag skulle vilja tacka mina föräldrar - i synnerhet min pappa och min mamma - Greg Norman
- diftobbe89
Silly Season 2025/26
Nej, fråga först. Så svarar jag om jag hinner.SkallePer skrev: ↑2025-11-17 16:14:52Tack för din åsikt. Vi är några stycken som tycker sånt är intressant. Men hur gör vi nu? Är det okej om vi frågar dig innan vi skriver nått ? Så att du trivs här. Och vi gör rätt.diftobbe89 skrev: ↑2025-11-17 15:26:18 Vem är överhuvudtaget intresserad av nån jävla låtsas lineup inför säsongen 26/27 NU![]()
Spela fult
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Like it or not, men det är ju nu i typ december som spelare vill ta beslut vad man ska göra kommande säsong och vi mer eller mindre måste bestämma om vi vill signa producerande spelare eller riskera att dom skriver på för någon annan om vi vill vänta några månader till.
Expert.
- diftobbe89
Silly Season 2025/26
Ja du har ju lång erfarenhet av branschen, ett vandrande facit.SirDIFalot skrev: ↑2025-11-17 17:30:20 Like it or not, men det är ju nu i typ december som spelare vill ta beslut vad man ska göra kommande säsong och vi mer eller mindre måste bestämma om vi vill signa producerande spelare eller riskera att dom skriver på för någon annan om vi vill vänta några månader till.
Spela fult
- Lee Harvey Oswald
Silly Season 2025/26
Haha, Tobbe, vad händer?!
Du svingar ju på allt nu, på helvolley dessutom
Du svingar ju på allt nu, på helvolley dessutom
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- diftobbe89
Silly Season 2025/26
Jag är spänd på vad som kommer in bakom Hellberg så får jag se kedjor för nästa säsong, varför ska vi ha trådar överhuvudtaget?Lee Harvey Oswald skrev: ↑2025-11-17 17:59:01 Haha, Tobbe, vad händer?!![]()
Du svingar ju på allt nu, på helvolley dessutom![]()
Spela fult
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Varför är du alltid så otrevlig mot folk?diftobbe89 skrev: ↑2025-11-17 17:45:29Ja du har ju lång erfarenhet av branschen, ett vandrande facit.SirDIFalot skrev: ↑2025-11-17 17:30:20 Like it or not, men det är ju nu i typ december som spelare vill ta beslut vad man ska göra kommande säsong och vi mer eller mindre måste bestämma om vi vill signa producerande spelare eller riskera att dom skriver på för någon annan om vi vill vänta några månader till.
Expert.