Silly Season 2025/26
-
DIFinmyheart
Silly Season 2025/26
zane mcintyre Nån som vet något om honom som spelare ? Han på hockeynews som gör silly sa att av alternativen till Djurgården är det han som han tycker Djurgården borde ta in
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Vi har satt oss i en sits där vi har råd att ha is i magen. JVM kan bli bekymmersamt men i ”värsta” fall har vi Costmar, Brodin och Rensfeldt som kan utgöra en fjärdekedja. Vi har dessutom Drott och Nordmark som inte skulle göra bort sig en match eller två.mb81 skrev: ↑2025-11-10 11:55:18Finns ju ingen brådska med tanke på vår start. Hitta rätt andraslips och center/forward istället för ta nåt i panik.Jim Morrison skrev: ↑2025-11-10 08:17:19 Ser ingen anledning att ta in ytterligare en breddcenter för andra/tredjekedjan så om det inte dyker upp något bra tycker jag man ska hålla i pengarna. Andrekeeper känns dock lättare att få tag på.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
GULD
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Det är 9 matcher kvar till nästa kängre uppehåll
Hellberg borde älska att stå dessa ?
Hellberg borde älska att stå dessa ?
The DIF ONE
Silly Season 2025/26
Jag tror jätte mycket på nordmark han har sett riktigt bra ut.Jim Morrison skrev: ↑2025-11-10 13:12:33Vi har satt oss i en sits där vi har råd att ha is i magen. JVM kan bli bekymmersamt men i ”värsta” fall har vi Costmar, Brodin och Rensfeldt som kan utgöra en fjärdekedja. Vi har dessutom Drott och Nordmark som inte skulle göra bort sig en match eller två.mb81 skrev: ↑2025-11-10 11:55:18Finns ju ingen brådska med tanke på vår start. Hitta rätt andraslips och center/forward istället för ta nåt i panik.Jim Morrison skrev: ↑2025-11-10 08:17:19 Ser ingen anledning att ta in ytterligare en breddcenter för andra/tredjekedjan så om det inte dyker upp något bra tycker jag man ska hålla i pengarna. Andrekeeper känns dock lättare att få tag på.
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Jag också. En powerforward med näsa för mål och grymma träningsvanor. Men vad annat kan man förvänta sig när det kommer till Robban Nordmarks grabb? Kanske inte målsinnet
Spänd på att se hans debut.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Osten östlund
Silly Season 2025/26
I dagens Sanny/ Madhawk pratades det om Marmelind. Till hans nackdel är att han även har kontrakt nästa år. Med en lön på 100-120k/mån. Kanske att Malmö hade tagit 20% av lönen, spekulerar Madhawk?
Silly Season 2025/26
Precis.Jim Morrison skrev: ↑2025-11-10 08:17:19 Ser ingen anledning att ta in ytterligare en breddcenter för andra/tredjekedjan så om det inte dyker upp något bra tycker jag man ska hålla i pengarna. Andrekeeper känns dock lättare att få tag på.
Viktigt att rätt spelare kommer in även om målvaktspositionen Är akut. Borde vara en enkel sak att få till ett bättre resultat där.
Vi har ändå JJ, Salsten, Kruger och Rensfeldt under J VM. Med Hudon, Pettersen, Costmar och Blomgren som ""backup"" centrar. Efter JM även Frondell och Viggo som alternativ där.
Om det ska värvas så hoppas jag vi går för den bästa spelaren som har bra förutsättningar att leverera för oss.
Om det är en forward så får det vara så. Och avvakta med en C till februari eller nästa säsong.
Silly Season 2025/26
Tom Nilsson förlänger i Frölunda med två år. Cementerar sig som evig "h*runge". Kunde varit en ikon, men att pissa på DIF två gånger håller inte. Håll dig undan Hovet i fortsättningen fiskrens. Förbannade posör!
Tar vi in honom efter 35 när hans kontrakt löper ut klipper jag medlemskapet.
Silly Season 2025/26
Madhawk pratar om att Sniverly skulle kunna bli aktuell för Schweiz nästa säsong.. Tyvärr har han en trolig poäng i det. Dags för Wikegård att Höja upp lönen och säkra honom för åtminstone ett år till ? Eller vad säger ni..
Vad kan man göra i det här läget. Är en förlängning något vi borde satsa på?
Svårt att se honom bli sämre över en sommar. Tycker vi borde prioritera den spelaren.
Vad kan man göra i det här läget. Är en förlängning något vi borde satsa på?
Svårt att se honom bli sämre över en sommar. Tycker vi borde prioritera den spelaren.
Silly Season 2025/26
Vill inte ha Tom i topp 4. För dålig. Sen gissar jag han kostar en hel del. Vi kan nog få in bättre och billigare 5/6e backar..Manijock skrev: ↑2025-11-10 17:11:59 Tom Nilsson förlänger i Frölunda med två år. Cementerar sig som evig "h*runge". Kunde varit en ikon, men att pissa på DIF två gånger håller inte. Håll dig undan Hovet i fortsättningen fiskrens. Förbannade posör!
Efter detta är det inte ens aktuellt, så jag ligger inte sömnlös över detta.
Silly Season 2025/26
Klocka 18:00
Förlängning
Kryckan?
Förlängning
Kryckan?
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
-
DIFinmyheart
Silly Season 2025/26
SkallePer skrev: ↑2025-11-10 16:56:54Precis.Jim Morrison skrev: ↑2025-11-10 08:17:19 Ser ingen anledning att ta in ytterligare en breddcenter för andra/tredjekedjan så om det inte dyker upp något bra tycker jag man ska hålla i pengarna. Andrekeeper känns dock lättare att få tag på.
Viktigt att rätt spelare kommer in även om målvaktspositionen Är akut. Borde vara en enkel sak att få till ett bättre resultat där.
Vi har ändå JJ, Salsten, Kruger och Rensfeldt under J VM. Med Hudon, Pettersen, Costmar och Blomgren som ""backup"" centrar. Efter JM även Frondell och Viggo som alternativ där.
Om det ska värvas så hoppas jag vi går för den bästa spelaren som har bra förutsättningar att leverera för oss.
Om det är en forward så får det vara så. Och avvakta med en C till februari eller nästa säsong.
Även att Djurgården helst vill ha in en svensk målvakt och att man tveka angående den finske målvakten därför skrev han kortis kontrakt me ett annat lag 1 månad . Sluta tveka och in med ny 2 målvakt !
-
DIFinmyheart
Silly Season 2025/26
Även att Djurgården helst vill ha in en svensk målvakt och att man tveka angående den finske målvakten därför skrev han kortis kontrakt me ett annat lag 1 månad . Sluta tveka och in med ny 2 målvakt !Osten östlund skrev: ↑2025-11-10 16:25:30 I dagens Sanny/ Madhawk pratades det om Marmelind. Till hans nackdel är att han även har kontrakt nästa år. Med en lön på 100-120k/mån. Kanske att Malmö hade tagit 20% av lönen, spekulerar Madhawk?