DIF i Media
DIF i Media
Man glömmer snabbtStockholmimitthjärta skrev: ↑2025-10-22 17:44:22 Sörensen om sitt fantastiska hockeyliv i schweiziska ligan och den helt otroliga publiken...
– Det är inte många som slår publiken vi har här. Vår publik är helt fantastisk! Vi är väldigt bortskämda med stämningen vi har på våra matcher. Jag minns en match mitt första år här. Vi låg under 6-2 eller någonting och det var tio minuter kvar och jag tänkte nu blir vi utbuade, men vi blev ändå bara hyllade resten av matchen. Det var helt sjukt!
Vet vi något lag med grym publik![]()
DIF i Media
Kravlösa schweizare.Stockholmimitthjärta skrev: ↑2025-10-22 17:44:22 Sörensen om sitt fantastiska hockeyliv i schweiziska ligan och den helt otroliga publiken...
– Det är inte många som slår publiken vi har här. Vår publik är helt fantastisk! Vi är väldigt bortskämda med stämningen vi har på våra matcher. Jag minns en match mitt första år här. Vi låg under 6-2 eller någonting och det var tio minuter kvar och jag tänkte nu blir vi utbuade, men vi blev ändå bara hyllade resten av matchen. Det var helt sjukt!
Vet vi något lag med grym publik![]()
It's easier to be an asshole to words than to people
DIF i Media
Tror inte ”Sören” biter den hand som föder en. Är nog väl reggat o ger en extra bunt klöver i tassen

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
DIF i Media
Är man less Gnagetmorgon (läs Hockeymorgon) så är Tugga Puck en/ett uppfriskande podd/program.
Jonas Junland är frispråkig utan att för den skull försöka framstå som sensationell. Saklig och vågad i sina åsikter.
Jonas Junland är frispråkig utan att för den skull försöka framstå som sensationell. Saklig och vågad i sina åsikter.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
DIF i Media
Är väl ingen som missat den här underbara reportaget?