SHL 25/26 Djurgårdens IF - HV71 30/10
In med en kasse så är vi med i 3e. Hävelid lovar att spika igen under åtminstone 20 min.?

Vi passar även på att göra säsongens sämsta insats i PP, hela laget är helt under isen, FY FAN vad dåliga.

- 
				Donkels-3.0
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Har man bänkat Viggo och varför då?

- 
				sirwilliam
Vad fan är det som händer. Är det nån sjukdom i laget som gör att vi ser så oinspirerade ut. Eller passar inte hv oss??

Jag har i alla fall inte lagt alla krossade ägg i Hugos korg, jag har ju just pekat på att det sitter i skallen på utespelarna, de verkar inte lita på Hugo, frågan är ju varför och Om det är Hugos fel eller inte låter jag var och en ha sin egen åsikt om. Men han är inte bättre än så här, och att lugga en skallig hjälper föga.emilin skrev: ↑2025-10-30 20:17:22Jag ser skillnad, men att lägga detta haveri i Hugos korg är ett stort underbetyg på vår trupp, vi bör som lag vara mentalt starkare. Är vi inte det så är det tyvärr ett stort underbetyg till våra ledare och de ledande spelarna i truppen.Eriksson skrev: ↑2025-10-30 20:07:16Du menar alltså att du inte ser skillnaden hur spelet "där ute" är med Hellberg Vs. Hävelid?emilin skrev: ↑2025-10-30 19:47:27 Fattar inte hur vi kan så tydligt missa möjligheten att bygga självförtroendet på Hugo genom att spela totalt värdelöst mot jumbon. Ni nu som vill få det till att laget underpresterar på grund av Hugo bör fundera några gånger extra. 4 skott på mål mot jumbon på hemmaplan är inte målvaktens fel, det är en totalt värdelös start från de som ska prestera utanför målgården.
Om man inte litar på sin målis och vågar spela ut, så är det knappast konstigt att det ser ut som det gör anfallsmässigt
Sen så är det väl ingen som sagt att det är Hävelids fel, det sitter i skallen på utespelarna när Hävelid står tror jag
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Jag håller med. Idag har han inte varit så dålig, samtidigt har var 4:de skott på mål gått in och det är ju inte bra.emilin skrev: ↑2025-10-30 20:17:22Jag ser skillnad, men att lägga detta haveri i Hugos korg är ett stort underbetyg på vår trupp, vi bör som lag vara mentalt starkare. Är vi inte det så är det tyvärr ett stort underbetyg till våra ledare och de ledande spelarna i truppen.Eriksson skrev: ↑2025-10-30 20:07:16Du menar alltså att du inte ser skillnaden hur spelet "där ute" är med Hellberg Vs. Hävelid?emilin skrev: ↑2025-10-30 19:47:27 Fattar inte hur vi kan så tydligt missa möjligheten att bygga självförtroendet på Hugo genom att spela totalt värdelöst mot jumbon. Ni nu som vill få det till att laget underpresterar på grund av Hugo bör fundera några gånger extra. 4 skott på mål mot jumbon på hemmaplan är inte målvaktens fel, det är en totalt värdelös start från de som ska prestera utanför målgården.
Om man inte litar på sin målis och vågar spela ut, så är det knappast konstigt att det ser ut som det gör anfallsmässigt
Sen så är det väl ingen som sagt att det är Hävelids fel, det sitter i skallen på utespelarna när Hävelid står tror jag
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Ylönen. Vad ska han vara bra på? Forwardssidans Lindström. Medelmåtta på allt!
Förstör våran första PP-enhet.

Förstör våran första PP-enhet.
Motivation slår klass.sirwilliam skrev: ↑2025-10-30 20:21:02 Vad fan är det som händer. Är det nån sjukdom i laget som gör att vi ser så oinspirerade ut. Eller passar inte hv oss??
Våra spelare hade säkert redan räknat hem 3 poäng här.
- DIF_Soldier
Krossa knät på Ang iaf.
Späla feult alltså, plej dörty

Späla feult alltså, plej dörty
Säg den glädje som varar
						- Lee Harvey Oswald
Jag har varit inne på det lite, spelmässigt har HV bitvis presterat klart bättre än tabelläget, senaste vinsten mot LHC var deras klart sämsta match.
Så, lite skevt att tänka att det är seriens sämsta lag, Malmö och Leksand är klart sämre
Men oavsett det, idag hade Somalias Bandylag slagit oss

Så, lite skevt att tänka att det är seriens sämsta lag, Malmö och Leksand är klart sämre
Men oavsett det, idag hade Somalias Bandylag slagit oss
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Där måste det bli mål  

Man kommer vara livrädd i framtiden varje gång truppen släpps om Hellberg är med eller ej.

"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger" 
-Rolle Stoltz
						-Rolle Stoltz
Kan något gå in eller? En jävla rättstuds så lever vi!