Han intervjuvades i PPV efter matchen och nämnde ingenting om någon skada!Lee Harvey Oswald skrev:android skrev:Fan vad jag bävar för att få reda på Ragges tillstånd, förhoppnignsvis är det bara en lårkaka eller nåt..
Finns det NÅGON som såg själva skadesituationen?
Är det knät?![]()
![]()
![]()
nån som vet...??
Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/10 2008
Re: Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/10 2008
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Palmgren skrev:Så himla surt då Djurgården spelade bra i matchen. Men jag är trots allt nöjd med en poäng, för Linköping är inte dåliga i chockladrullen.
Säg för fan inte att LHC är bra. Sorry för spanningen men fick se detta inlägg nu. LHC SÖG DRUL. Har aldrig sett något så stolpe in. DIF borde vunnit med minst 4-0.
100% DJURGÅRDSJ***L
Jag höll seriöst på att dö på fläcken av rädsla när tacklingen kom o Ragge såg ut att grina illa o tog sig för knät såg de ut som när han åkte och bytte.
Ragge blev dock intervjuad efter matchen och detta gjorde mej lite lugnare iaf.
SOPAN till kommentator på PPV kunde väl dock bara för i helvete frågat hur de gick efter tacklingen då även han uppmärksammade den.
Känslan är dock att det inte är någon fare med Ragge.
För övrigt gör vi idag en bra bortamatch och det kändes ganska rättvist med oavgjort. Även om vi hade två ramträffar.
Ragge blev dock intervjuad efter matchen och detta gjorde mej lite lugnare iaf.
SOPAN till kommentator på PPV kunde väl dock bara för i helvete frågat hur de gick efter tacklingen då även han uppmärksammade den.
Känslan är dock att det inte är någon fare med Ragge.
För övrigt gör vi idag en bra bortamatch och det kändes ganska rättvist med oavgjort. Även om vi hade två ramträffar.
Lugn nu. Jag sa inte att Linköping var bra idag. Men gemför Linköpings trupp med Djurgården, man får hata lhc hur mycket som helst, men deras trupp är väl något snäpp bättre än Djurgårdens. Jag tycker att Djurgården gjorde en kanon match trots den bittra förlusten.
- Lee Harvey Oswald
På nåt märkligt vis brukar det alltid jämna ut sig, saik hade ju 3st ramträffar sist.jensa85 skrev:För övrigt gör vi idag en bra bortamatch och det kändes ganska rättvist med oavgjort. Även om vi hade två ramträffar.
Halvnöjd får man väl vara ändå med 1p
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Emil Svelander
Den spelare som eventuellt skadat Ragge vill jag att Jimmie sänker med en slashing i ansiktshöjd nästa gång vi möter dem.
Sjunger avgå Johnny...
Klart det kan rapporteras mål m.m. här, bra för den som inte orkar ta sig in i chatten, vad är problemet egentligen?
Trist att vi inte får med oss mer än en poäng, men det var väl utvisningarna som gjorde sitt till? Själv lyssnade jag på SR webben och det är svårt att bilda sig en uppfattningen om matchen. Kommentatorerna är lysande bra!
Bortaklacken hördes dock bra tidvis! 

Trist att vi inte får med oss mer än en poäng, men det var väl utvisningarna som gjorde sitt till? Själv lyssnade jag på SR webben och det är svårt att bilda sig en uppfattningen om matchen. Kommentatorerna är lysande bra!

"-Man får rysningar av publiken” (Marcus Ragnarsson)
Ja, på nått sätt gör de ju det konstigt nog. Jag är absolut nöjd med 1 pinne även om de som sagt lika väl kunde blivit 3. Känns så onödigt att låta Horköping göra det där målet i sudden även om det egentligen är skitsamma.Lee Harvey Oswald skrev:På nåt märkligt vis brukar det alltid jämna ut sig, saik hade ju 3st ramträffar sist.jensa85 skrev:För övrigt gör vi idag en bra bortamatch och det kändes ganska rättvist med oavgjort. Även om vi hade två ramträffar.
Halvnöjd får man väl vara ändå med 1p
- Lee Harvey Oswald
Ölvestad skulle aldrig kunna göra en sån sak, han är alldeles för snäll för det.Emil Svelander skrev:Den spelare som eventuellt skadat Ragge vill jag att Jimmie sänker med en slashing i ansiktshöjd nästa gång vi möter dem.
Skuller behövt Finn-Olsson eller Johnny Dojja till sånt...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
1-0 målet för lhc hade knappt styrfart när den gled in mellan benen på Ridderwall..
- Doyle
- Säsongskort: Ja
Enligt radiosporten träffade tacklingen inte allvarligt så "Ragge" verkar OK, PUH 
Zakrisson i LHC, bevare

Zakrisson i LHC, bevare

- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Tycker vi gör en riktigt stabil insats, en av säsongens bättre matcher. Vi neutraliserar lhc och gör dem relativt dåliga, känns det som. Precis så här en bortamatch skall genomföras, enda uppenbara smolket i glädjebägaren var självfallet lhc's avgörande mål i sudden.
Annars var det från vår sida hyfsat tight försvarsspel, bra snurr i anfallszon, lagom tätt i mittzon - och en Ridderwall som återigen gör en stabil match.
Tyckte även Nicklas Danielsson gjorde en bra insats idag, och Anger såg ut att ha bättre fart på grillorna än vad jag sett tidigare under säsongen. Skönt också att Linkan verkar på gång igen...
Angående Ragge så kan det inte ha varit speciellt farligt; han såg fräsch ut i intervjun efter matchen.
Annars var det från vår sida hyfsat tight försvarsspel, bra snurr i anfallszon, lagom tätt i mittzon - och en Ridderwall som återigen gör en stabil match.
Tyckte även Nicklas Danielsson gjorde en bra insats idag, och Anger såg ut att ha bättre fart på grillorna än vad jag sett tidigare under säsongen. Skönt också att Linkan verkar på gång igen...
Angående Ragge så kan det inte ha varit speciellt farligt; han såg fräsch ut i intervjun efter matchen.
Helt ok med 1 poäng.
Men det där jävla copy-cat laget är ju helt cp!
Dom härmar oss verkligen med allt, till och med vårat 50/50 lotteri har dom jävlarna nu!
Finns bara en sak att säga!
HATA BÖNDER, HATA FERNHOLM, HATA LINKÖPING!

Men det där jävla copy-cat laget är ju helt cp!
Dom härmar oss verkligen med allt, till och med vårat 50/50 lotteri har dom jävlarna nu!

Finns bara en sak att säga!
HATA BÖNDER, HATA FERNHOLM, HATA LINKÖPING!

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
-
Alla lag i Elitserien har 50/50 lotten eller något liknande.

-
Jo det kan jag väl hålla med om. Jag blir bara så förbannad när vissa lag ska ha sån jävla tur jämt. Och framförallt var jag livrädd att Ragge skulle försvinna.Palmgren skrev:Lugn nu. Jag sa inte att Linköping var bra idag. Men gemför Linköpings trupp med Djurgården, man får hata lhc hur mycket som helst, men deras trupp är väl något snäpp bättre än Djurgårdens. Jag tycker att Djurgården gjorde en kanon match trots den bittra förlusten.
Jag håller med till fullo Svelander. Skicka in Konttinen som bara satsar fullt mot ansiktet på aset i nästa match. Konttinen försvinner ju förmodligen ändå.
100% DJURGÅRDSJ***L