Klart han gör. Langhamer är skadad?
Silly Season 2025/26
-
GULD
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Klart o klart
Malmö har hela Rosengård att ta av !
Marmelad läcker som en typisk Micce tränad sil
I en så viktig math mot lexand släpper 3
Malmö suportrar spyr samma galla ööver Marmelad som
Vi gjort över Hävelid
Och fan va liten Marmelad såg ut. Han kryper i hop till en dvärg nålvakt oj där försvann han helt poff !!!
En typisk Micce målvakt !!!
The DIF ONE
Silly Season 2025/26
Om jag fick önska fritt så skulle jag kolla mot Korhonen och Crespin i HA. Speciellt Korhonen, tror han skulle vara ett bättre projekt som ung tvåa under Hellberg. Dock lika fine med crespin
Silly Season 2025/26
Det hade varit bra men orealistiskt tyvärr. Kalmar är topplag och jag vet inte om Västerås har så mycket ekonomiska problem att man släpper Korhonen, kostar nog multum med en sådan deal även om vi slänger in Hugo. Kanske kan få loss någon målis på deadline.
Det finns väl några halvchansningar kvar på free agent-marknad som vi kan gå för. Alternativt miljöombyte på någon annan SHL-keeper.
Silly Season 2025/26
GULD skrev: ↑2025-10-28 19:40:45
Klart o klart
Vi gjort över Hävelid
Och fan va liten Marmelad såg ut. Han kryper i hop till en dvärg nålvakt oj där försvann han helt poff !!!
vad är en typisk Miccemålis? Tänker du på nån av dom här?
Magnus Hellberg, Fredrik Pettersson-Wentzel, Frederik Andersen, Johan ”Honken” Holmqvist, Jonas ”Monstret” Gustavsson och Gustaf Wesslau
-
GULD
Silly Season 2025/26
m0ng00se skrev: ↑2025-10-29 09:46:57GULD skrev: ↑2025-10-28 19:40:45
Klart o klart
Vi gjort över Hävelid
Magnus Hellberg, Fredrik Pettersson-Wentzel, Frederik Andersen, Johan ”Honken” Holmqvist, Jonas ”Monstret” Gustavsson och Gustaf Wesslau
Det var nog innan han blev senil du behöver hålla isär
Från o med Andreen Hävelid så förstår du vad jag vill ha sagt och var och varran är betydligt elakare ön minn bedömning som ändå var snäll
Han har tappet det helt hans dela lika koncept från HA
Passar bättre hockey upp till 12år
The DIF ONE
Silly Season 2025/26
jag tror nog Micce har rätt bra koll. dock är han nog lite väl fäst vid "sina" målisar. Kanske han ser det som ett personligt nederlag att behöva erkänna för sig själv att den målis man trott på och rekommenderat behöver steppa ner/börja om. jag tror Hävelid kan bli en bra målis på sikt. kanske tom en SHL målis men han behöver resetta sig själv/sin karriär i HA eller kanske ännu lägre nerGULD skrev: ↑2025-10-29 10:07:51m0ng00se skrev: ↑2025-10-29 09:46:57GULD skrev: ↑2025-10-28 19:40:45
Klart o klart
Vi gjort över Hävelid
Det var nog innan han blev senil du behöver hålla isär
Från o med Andreen Hävelid så förstår du vad jag vill ha sagt och var och varran är betydligt elakare ön minn bedömning som ändå var snäll
Han har tappet det helt hans dela lika koncept från HA
Passar bättre hockey upp till 12år
Silly Season 2025/26
Underhållande att se massor av Chicago- fans och journalister RASAR över hur vi behandlar Frondell. Att Kimby satt ner honom till fjärdekedjan och inte ger honom 2min PP-tid är en skandal större än något Trump någonsin har gjort, och Frondell borde plockas över direkt.
Jävla sopor.
Jävla sopor.
-
GULD
Silly Season 2025/26
Hahaha Chicago vilket jävla skämt#87 skrev: ↑2025-10-29 13:14:08 Underhållande att se massor av Chicago- fans och journalister RASAR över hur vi behandlar Frondell. Att Kimby satt ner honom till fjärdekedjan och inte ger honom 2min PP-tid är en skandal större än något Trump någonsin har gjort, och Frondell borde plockas över direkt.
Jävla sopor.
The DIF ONE
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
#87 skrev: ↑2025-10-29 13:14:08 Underhållande att se massor av Chicago- fans och journalister RASAR över hur vi behandlar Frondell. Att Kimby satt ner honom till fjärdekedjan och inte ger honom 2min PP-tid är en skandal större än något Trump någonsin har gjort, och Frondell borde plockas över direkt.
Jävla sopor.
Sedan tror jag amerikanarna har glömt (eller inte orkat) sätta sig in i den svenska modellen. Att spela i en 4:e lina här är inte riktigt samma som där borta med deras rollsystem.
Den svenska modellen har då procentuellt lyckats ta fram klart fler duktiga spelare än vad både Kanada eller Usa har lyckats med.
NHL-avtalet är i stort bajs för oss och därmed har jag otroligt svårt för att vi ska visa någon större hänsyn tillbaka.
Men som sagt, kul om de är uppretade.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
AlltidOavsett
Silly Season 2025/26
Tror ni Bemström kan vara aktuell redan nu? 2+2 på 15 matcher och Bern ligger en poäng från kvalplats. Dom brukar väl inte ha särskilt mycket tålamod med importer där borta?
Silly Season 2025/26
För dyr finns inte en chans att vi har råd med det.AlltidOavsett skrev: ↑2025-10-29 13:45:23 Tror ni Bemström kan vara aktuell redan nu? 2+2 på 15 matcher och Bern ligger en poäng från kvalplats. Dom brukar väl inte ha särskilt mycket tålamod med importer där borta?
Silly Season 2025/26
Haha jo för Frondell har ju verkligen inte fått förtroende hos oss denna säsong#87 skrev: ↑2025-10-29 13:14:08 Underhållande att se massor av Chicago- fans och journalister RASAR över hur vi behandlar Frondell. Att Kimby satt ner honom till fjärdekedjan och inte ger honom 2min PP-tid är en skandal större än något Trump någonsin har gjort, och Frondell borde plockas över direkt.
Jävla sopor.
-
AlltidOavsett
Silly Season 2025/26
Axel Andersson har nu förlängt 2 år på kontraktet med Brunsås.
Silly Season 2025/26
FörrädarstämpelAlltidOavsett skrev: ↑2025-10-29 15:09:10 Axel Andersson har nu förlängt 2 år på kontraktet med Brunsås.
Nä men kul för honom, uttagen till Tre Kronor också tyckte jag att jag såg.