Läste också det där, vet inte varför erik är chockad när dom pratade i somras gissar att dom pratade om nästa år när hans kontrakt går ut.AlltidOavsett skrev: ↑2025-10-25 14:08:48 Intervju med Erik Gustafsson:
”Så – har Wikegård hört av sig någonting?
– Nej, faktiskt inte. Jag var ju chockad. Jag trodde att det samtalet skulle komma snabbt. Men jag tror att han förstår. Vi hade ett bra surr när jag tränade med Djurgården i somras. Men nej, ingenting. Jag trodde det skulle komma.
Han följer Djurgården ”hela tiden” och inställningen är klar i alla fall.
– Alla vet om det, om jag kommer hem är det Djurgården som gäller. Om de vill ha mig. ”
Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Mm, Erik nästa säsong......och kanske Holtz och någon till.fryppe skrev: ↑2025-10-25 14:22:32Läste också det där, vet inte varför erik är chockad när dom pratade i somras gissar att dom pratade om nästa år när hans kontrakt går ut.AlltidOavsett skrev: ↑2025-10-25 14:08:48 Intervju med Erik Gustafsson:
– Nej, faktiskt inte. Jag var ju chockad. Jag trodde att det samtalet skulle komma snabbt. Men jag tror att han förstår. Vi hade ett bra surr när jag tränade med Djurgården i somras. Men nej, ingenting. Jag trodde det skulle komma.
– Alla vet om det, om jag kommer hem är det Djurgården som gäller. Om de vill ha mig. ”
Björk som blommat ut ett år till. Vi har shl - anpassat oss.
Wikegård- effekten fortsätter.
Sorry om jag svävar framåt i tid och tanke. Men börjar inte stjärnorna stå rätt som någon på forumet brukar säga.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Knickedick
Silly Season 2025/26
Vad tror vi om Wennberg?BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-10-25 15:57:56Mm, Erik nästa säsong......och kanske Holtz och någon till.fryppe skrev: ↑2025-10-25 14:22:32Läste också det där, vet inte varför erik är chockad när dom pratade i somras gissar att dom pratade om nästa år när hans kontrakt går ut.AlltidOavsett skrev: ↑2025-10-25 14:08:48 Intervju med Erik Gustafsson:
Sorry om jag svävar framåt i tid och tanke. Men börjar inte stjärnorna stå rätt som någon på forumet brukar säga.![]()
- Philly Flu
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Eller Zibanejad. Börjar han bli klar i RangersKnickedick skrev: ↑2025-10-25 18:13:10Vad tror vi om Wennberg?BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-10-25 15:57:56Mm, Erik nästa säsong......och kanske Holtz och någon till.fryppe skrev: ↑2025-10-25 14:22:32?AlltidOavsett skrev: ↑2025-10-25 14:08:48 Intervju med Erik Gustafsson:
Läste också det där, vet inte varför erik är chockad när dom pratade i somras gissar att dom pratade om nästa år när hans kontrakt går ut.
Sorry om jag svävar framåt i tid och tanke. Men börjar inte stjärnorna stå rätt som någon på forumet brukar säga.![]()
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Wennberg är bara 31 och för bra för att komma hem just nu. Kanske i framtiden dock.
Mika lär aldrig spela hos oss igen, han sitter ju på ett mångmiljonkontrakt till 2030.
Mika lär aldrig spela hos oss igen, han sitter ju på ett mångmiljonkontrakt till 2030.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2025/26
Han går till fisk om han skulle komma hem.Jim Morrison skrev: ↑2025-10-25 19:26:54 Wennberg är bara 31 och för bra för att komma hem just nu. Kanske i framtiden dock.
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Det tror jag inte? Nackakille och Djurgårdare.Disciplinnämnden skrev: ↑2025-10-25 20:27:37Han går till fisk om han skulle komma hem.Jim Morrison skrev: ↑2025-10-25 19:26:54 Wennberg är bara 31 och för bra för att komma hem just nu. Kanske i framtiden dock.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2025/26
Jag som stör mig fortfarande bara på vad han och åberg gjorde/sade när det begav sig.Jim Morrison skrev: ↑2025-10-25 20:41:38Det tror jag inte? Nackakille och Djurgårdare.Disciplinnämnden skrev: ↑2025-10-25 20:27:37Han går till fisk om han skulle komma hem.Jim Morrison skrev: ↑2025-10-25 19:26:54 Wennberg är bara 31 och för bra för att komma hem just nu. Kanske i framtiden dock.
Silly Season 2025/26
Det var väl bara DIFs mediadel som hade noll känsla och tvingade fram citat av knappt vuxna människor, vad jag minns. Samma med Erik G. "Hur känns det att få möjligheten gå till en så stor klubb som Frölunda" etc
-
Donkels-3.0
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Wennberg och alla andra stockholmare som nämnts kommer gå till oss förutsatt att vi lirar i högsta serien. Ger mig fan på att Rakell skulle gå till oss oxå om han vänder hem…
Silly Season 2025/26
Inte omöjligt. Sollentuna-kille och Djurgårdare som ung trots att han lirade i Gnaget.Donkels-3.0 skrev: ↑2025-10-25 23:39:15 Wennberg och alla andra stockholmare som nämnts kommer gå till oss förutsatt att vi lirar i högsta serien. Ger mig fan på att Rakell skulle gå till oss oxå om han vänder hem…
Silly Season 2025/26
Ska vara rätt motivation i så fall.
Kolla på Brynäs. På pappret ett väldigt rutinerat lag men det går skit.
Hv71s downfall har varit att hålla kvar vid de stora namnen.
Gärna duktiga spelare men inte proppmätta sådana.
Kolla på Brynäs. På pappret ett väldigt rutinerat lag men det går skit.
Hv71s downfall har varit att hålla kvar vid de stora namnen.
Gärna duktiga spelare men inte proppmätta sådana.
-
Fragglepot
Silly Season 2025/26
Måste ju ändå slå ett slag för Håvard. 9 poäng nu, vilket mer än många större namnkunniga värvningar som zohorna och vrana osv.
Nu är man ju lite färgad efter de senaste matcherna. Men kul att han poängmässigt hänger med, trots att han främst kanske var tänkt som en potentiell toppspelare i HA ifall vi inte tagit oss upp.
Nu är man ju lite färgad efter de senaste matcherna. Men kul att han poängmässigt hänger med, trots att han främst kanske var tänkt som en potentiell toppspelare i HA ifall vi inte tagit oss upp.
- diftobbe89
Silly Season 2025/26
Han kanske inte har ett förflutet här men Henrik Borgström, vill minnas att han har sagt att det vore en dröm att dra på sig Djurgårdströjan någongång, hade jag varit Wiken hade jag gått all in på att få in honom till nästa säsong.
Erik Gustafsson och Axel Andersson känns väldigt realistiska på backsidan.
Erik Gustafsson och Axel Andersson känns väldigt realistiska på backsidan.
Spela fult
-
Knickedick
Silly Season 2025/26
Janmark också va?Donkels-3.0 skrev: ↑2025-10-25 23:39:15 Wennberg och alla andra stockholmare som nämnts kommer gå till oss förutsatt att vi lirar i högsta serien. Ger mig fan på att Rakell skulle gå till oss oxå om han vänder hem…