SHL 25/26 Djurgårdens IF - Malmö 4/10
Viktigt PP utdelning!
Malmö spelar nästan för hårt. Jag gillar det. Helt sjukt att det inte biter dom i röven oftare.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Ät skit Danmark
Salsten din sopa! Åk hem till Norge!!!

Fan vad göy! (För de säger väl så?)
- mille_pilsner
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Malmös skottäckningar är något våran tränarstab kan köra upp på storbild inför nästa match. Eller inför 3:e.
Tror vi alla behöver andas. Vi ska överleva detta år, sen kan vi bygga vidare på det som på sikt ska känneteckna Djurgården. Små steg som Wiken säger.
Utländska spelar som producerar bra i medgång, som är helt osynliga i motgång kommer bytas ut, finns ju anledning varför de skrev 1 års kontrakt på dessa. Ingen dålig resa neråt för vår förening som Wiken ska vända på. Senast jag kände något liknande där föreningen jobbade på varumärket Djurgården var på 80-talet. Jag vill tro på denna resa vi har framför oss. Kommer försöka vara försiktig i min kritik utåt.
Utländska spelar som producerar bra i medgång, som är helt osynliga i motgång kommer bytas ut, finns ju anledning varför de skrev 1 års kontrakt på dessa. Ingen dålig resa neråt för vår förening som Wiken ska vända på. Senast jag kände något liknande där föreningen jobbade på varumärket Djurgården var på 80-talet. Jag vill tro på denna resa vi har framför oss. Kommer försöka vara försiktig i min kritik utåt.
Stark moral ändå att vända underläge för andra matchen i rad. Hoppas bara det håller den här gången.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Så otroligt många missade lägen denna match...
Håller med. Och därför tror jag inte på snacket om att byta ut Kimby och co. Dom förtjänar mer tid i SHL.emilin skrev: ↑2025-10-04 15:34:16 Tror vi alla behöver andas. Vi ska överleva detta år, sen kan vi bygga vidare på det som på sikt ska känneteckna Djurgården. Små steg som Wiken säger.
Man fortsätter producera bra i matcher.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz