Huh? Man har registrerat Hellberg i kassen
SHL 25/26 Djurgårdens IF - Malmö 4/10
Inte för att jag kan hockey mer än du men jag ställer mig samma fråga. Det måste vara ngt personligt.emilin skrev: ↑2025-10-04 13:57:15 Ni som fattar hockey mer än mig, varför får inte Brodin mer istid, tycker att efter vad jag har sett att han inte har gjort bort sig, vi behöver ju verkligen någon som motståndarna oroar sig för om personen ligger i ryggen. Men ge mig gärna en bra förklaring, så jag inte sitter och blir irriterad varje match.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
För att ingen motståndare är orolig för Brodin, tiden när han gjorde livet surt för motståndarna är förbi, i övrigt är han högst begränsad spelmässigt. Han har farten men inte så mycket mer.emilin skrev: ↑2025-10-04 13:57:15 Ni som fattar hockey mer än mig, varför får inte Brodin mer istid, tycker att efter vad jag har sett att han inte har gjort bort sig, vi behöver ju verkligen någon som motståndarna oroar sig för om personen ligger i ryggen. Men ge mig gärna en bra förklaring, så jag inte sitter och blir irriterad varje match.
Juniorerna har ju varit ljusglimten i år. Björck är ju redan en bra SHL-spelare. Sjukt. Så att man testar och se vad Stockselius går för känns ju mycket mer spännande än att lira Brodin.
Spela fult
Vad är det nu för ceremoni?
Jobbigt nu med fotboll och hockey samtidigt. Man kommer bli skelögd.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Hellberg. Tack..
Bra sammanfattat, som nån skrev tidigare så är väl det så att han gjort 5 bra matcher senaste 3 åren, så att det är personligt kan ni nog lägga ner, skulle mer säga att hans namn och vad han gjort tidigare för DIF gör att inte kontraktet är rivet för längesedandiftobbe89 skrev: ↑2025-10-04 14:10:03För att ingen motståndare är orolig för Brodin, tiden när han gjorde livet surt för motståndarna är förbi, i övrigt är han högst begränsad spelmässigt. Han har farten men inte så mycket mer.emilin skrev: ↑2025-10-04 13:57:15 Ni som fattar hockey mer än mig, varför får inte Brodin mer istid, tycker att efter vad jag har sett att han inte har gjort bort sig, vi behöver ju verkligen någon som motståndarna oroar sig för om personen ligger i ryggen. Men ge mig gärna en bra förklaring, så jag inte sitter och blir irriterad varje match.
Juniorerna har ju varit ljusglimten i år. Björck är ju redan en bra SHL-spelare. Sjukt. Så att man testar och se vad Stockselius går för känns ju mycket mer spännande än att lira Brodin.
Ha koll på Pajuniemi och Öberg så ska det nog gå vägen.
- mille_pilsner
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Åh nej.. ceremoni, då vet vi hur det går....
Ceremoni lika med torsk, det är sedan gammalt , fan.
Är JJ sjuk eller skadad?
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Jens öhling sånna spelare har man inte längre.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Jaha nu börjar det bli många skador på viktiga spelare.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-