Silly Season 2025/26

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Silly Season 2025/26

Inlägg av Jim Morrison »

fryppe skrev: 2025-09-30 16:51:08 hurricanes släppte precis Kylington från hans PTO, frågan är om han får något nytt där borta nu.
Sett till att han följer både DIF Hockey och DIF Fotboll på Instagram så verkar han ha hjärtat på rätt ställe åtminstone.

Vore en drömvärvning men jag kan tänka mig att Schweiz och pengarna också lockar eller så kanske ett annat NHL-lag rent av är intresserade. Var ju rätt bra där för inte så längesen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
klintan85
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2025/26

Inlägg av klintan85 »

Syns verkligen på insläppta mål att man behöver några backar. Framåt producerar man tillräckligt och har varit bra i början. Men först och främst in med en eller helst två backar till.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
daaviid

Silly Season 2025/26

Inlägg av daaviid »

Jim Morrison skrev: 2025-09-30 19:08:19
fryppe skrev: 2025-09-30 16:51:08 hurricanes släppte precis Kylington från hans PTO, frågan är om han får något nytt där borta nu.
Sett till att han följer både DIF Hockey och DIF Fotboll på Instagram så verkar han ha hjärtat på rätt ställe åtminstone.

Vore en drömvärvning men jag kan tänka mig att Schweiz och pengarna också lockar eller så kanske ett annat NHL-lag rent av är intresserade. Var ju rätt bra där för inte så längesen.
Ros påstår på Aftonbladet, där dom har lagt upp en video nu precis med 60 min om HV71, att Kyllington är Rå-gnagare och inget alternativ för oss. Märkligt då att han följer både DIF Hockey och DIF Fotboll..
Osten östlund

Silly Season 2025/26

Inlägg av Osten östlund »

daaviid skrev: 2025-10-01 16:08:26

Ros påstår på Aftonbladet, där dom har lagt upp en video nu precis med 60 min om HV71, att Kyllington är Rå-gnagare och inget alternativ för oss. Märkligt då att han följer både DIF Hockey och DIF Fotboll..
Såg Kruger, Kylington och lite NHL grabbar. Köra försäsong i Rållis, i somras.

Hoppas Wiken lyckas lösa lite folk ut/in. Nu när vi fortfarande har momentum med publik och "nykomlings tur"!?
Senast redigerad av Osten östlund den 2025-10-01 16:23:01, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
fryppe

Silly Season 2025/26

Inlägg av fryppe »

:?:

Ros blandar nog ihop han med någon annan, varför va kylington o träna med oss i hockeyn inför förra året? Och inte med råttorna? Jag är skeptisk till det där.
GULD
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Silly Season 2025/26

Inlägg av GULD »

fryppe skrev: 2025-10-01 16:22:52 :?:

Ros blandar nog ihop han med någon annan, varför va kylington o träna med oss i hockeyn inför förra året? Och inte med råttorna? Jag är skeptisk till det där.
Vet inte vad han är MEN är bästa vänn med Kovak och Nylander
The DIF ONE
Användarvisningsbild
fryppe

Silly Season 2025/26

Inlägg av fryppe »

Googlade snabbt och hittade en intervju från 2-3 år sen och det står att Färjestad och djurgården står han närmast. Och en annan från förra året när Wikegård håller kontakten med kylington och ser hur det går om han blir kvar eller inte, så nja någon ”jätte gnagare” tror jag inte han är
GULD
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Silly Season 2025/26

Inlägg av GULD »

fryppe skrev: 2025-10-01 16:41:41 Googlade snabbt och hittade en intervju från 2-3 år sen och det står att Färjestad och djurgården står han närmast. Och en annan från förra året när Wikegård håller kontakten med kylington och ser hur det går om han blir kvar eller inte, så nja någon ”jätte gnagare” tror jag inte han är
Letade efter nått Tornberg skrev för nått år sedan men hittade d inte hir han var lyrisk FBK suporter oxå han värkar som en fövirrad person
Men vill vi ens ha honom tycker ingenting funkat för honom senaste åren Och med Holm så om vi tar in en Back till så borde det bli en R

Däremot om Holtz blir droppad hoppas Wiken hugger som en Cobra

Med tanke på att junisar försvinner o Klasen osv så är vi nog betydligt mer intreserade framåt C. FW
The DIF ONE
Användarvisningsbild
fryppe

Silly Season 2025/26

Inlägg av fryppe »

GULD skrev: 2025-10-01 17:05:54
fryppe skrev: 2025-10-01 16:41:41 Googlade snabbt och hittade en intervju från 2-3 år sen och det står att Färjestad och djurgården står han närmast. Och en annan från förra året när Wikegård håller kontakten med kylington och ser hur det går om han blir kvar eller inte, så nja någon ”jätte gnagare” tror jag inte han är
Letade efter nått Tornberg skrev för nått år sedan men hittade d inte hir han var lyrisk FBK suporter oxå han värkar som en fövirrad person
Men vill vi ens ha honom tycker ingenting funkat för honom senaste åren Och med Holm så om vi tar in en Back till så borde det bli en R

Däremot om Holtz blir droppad hoppas Wiken hugger som en Cobra

Med tanke på att junisar försvinner o Klasen osv så är vi nog betydligt mer intreserade framåt C. FW
Kylington är klass tackar verkligen inte nej där.
Fragglepot

Silly Season 2025/26

Inlägg av Fragglepot »

Jag tror nog mest Ros går på att Kylington har en historia i AIK.
Kollar man intervjuer så har han ju nämnt DIF och Färjestad.
Han var ju även med i något av Fimpens program, där det ofta är djurgårdare eller spelare med djurgårds-koppling som är med.

Men han har väl haft det lite struligt på det personliga planet, så frågan är hur status är med honom idag.
Manijock

Silly Season 2025/26

Inlägg av Manijock »

Jaa alltså att bara använda Ros som källa......

Att låta Ros uttala sig som någon typ av hockeykunnare, är ungefär lika galet som att ta in Samir Badran i Fråga Lund-panelen.
Knickedick

Silly Season 2025/26

Inlägg av Knickedick »

Varför har Kylington då spelat hos oss tidigare om han skulle ha sådana problem med att spela hos oss?
Rutger

Silly Season 2025/26

Inlägg av Rutger »

Är Djurgården ens intresserade av Kylington? När man läser om honom verkade det som att han haft endel personliga problem under åren, och det kanske avgör varför vi inte är intresserade. Inget ont om man mår dåligt såklart, men ifall vi har en spelare som inte är psykiskt stabil så kan det förstöra sämjan i en grupp spelare. Annars rent spelmässigt skulle han såklart platsa i vårt lag, skulle troligen gå in ett första backpar.
När det gäller Ros känns det som att han är gnagare, brukar inte skriva så mycket positivt om oss.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Silly Season 2025/26

Inlägg av Jim Morrison »

Rutger skrev: 2025-10-02 09:44:42 Är Djurgården ens intresserade av Kylington? När man läser om honom verkade det som att han haft endel personliga problem under åren, och det kanske avgör varför vi inte är intresserade. Inget ont om man mår dåligt såklart, men ifall vi har en spelare som inte är psykiskt stabil så kan det förstöra sämjan i en grupp spelare. Annars rent spelmässigt skulle han såklart platsa i vårt lag, skulle troligen gå in ett första backpar.
När det gäller Ros känns det som att han är gnagare, brukar inte skriva så mycket positivt om oss.
Ros är die hard-leksing :)
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Knickedick

Silly Season 2025/26

Inlägg av Knickedick »

Jim Morrison skrev: 2025-10-02 11:03:34
Rutger skrev: 2025-10-02 09:44:42 Är Djurgården ens intresserade av Kylington? När man läser om honom verkade det som att han haft endel personliga problem under åren, och det kanske avgör varför vi inte är intresserade. Inget ont om man mår dåligt såklart, men ifall vi har en spelare som inte är psykiskt stabil så kan det förstöra sämjan i en grupp spelare. Annars rent spelmässigt skulle han såklart platsa i vårt lag, skulle troligen gå in ett första backpar.
Ros är die hard-leksing :)
Precis! Han är tokbajare
Skriv svar