Säsongen 2025/26: Återkomsten
Fan vad härligt att Hellberg kan skapa en intervju utav intet efter denna match, för DIF Hockey har absolut noll intresse av att synas i sociala medier. Det finns alltså inte ett enda klipp från när vi slog topptippade Luleå och tog tre poäng, trots att någon som jobbar 5% med sociala medier hade skapat typ 30 klipp för både YouTube, TikTok, Facebook, min mamma osv, med tio sekunders underlag från matchen?
Påminn mig också igen varför jag typ 15 år efter att det inträffade, fortfarande har ångest över att DIF Hockey helt sumpat att jag köpt säsongskort, för att de kom till mig och sa att jag behöver plocka ut pappersbiljetter för varje match, för att de slarvat när jag köpt ett säsongsKORT? Hur fan är det här fortfarande en fucking hobbyverksamhet?
En praktikant hade hanterat sociala medier på en bra nivå. Skaffa en fucking praktikant!
Återigen, vi har inte fått ett enda fucking klipp efter att vi tog 3p mot Luleå. Riktigt fucking ruttet.
Påminn mig också igen varför jag typ 15 år efter att det inträffade, fortfarande har ångest över att DIF Hockey helt sumpat att jag köpt säsongskort, för att de kom till mig och sa att jag behöver plocka ut pappersbiljetter för varje match, för att de slarvat när jag köpt ett säsongsKORT? Hur fan är det här fortfarande en fucking hobbyverksamhet?
En praktikant hade hanterat sociala medier på en bra nivå. Skaffa en fucking praktikant!
Återigen, vi har inte fått ett enda fucking klipp efter att vi tog 3p mot Luleå. Riktigt fucking ruttet.
Brodin, Brodin, en Järnkamin!!
Brodin såg pånyttfödd ut. Vet inte om jag är glad över att han är det, eller lack för att han var så jävla loj i HA(med undantag slutspelet)
Alltid efter borta matcher så finns ingenting va precis så förra året också, trodde dock det skulle ändras till i år.Janzoo skrev: ↑2025-09-27 23:46:13 Fan vad härligt att Hellberg kan skapa en intervju utav intet efter denna match, för DIF Hockey har absolut noll intresse av att synas i sociala medier. Det finns alltså inte ett enda klipp från när vi slog topptippade Luleå och tog tre poäng, trots att någon som jobbar 5% med sociala medier hade skapat typ 30 klipp för både YouTube, TikTok, Facebook, min mamma osv, med tio sekunders underlag från matchen?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag vill ha match igen, hockey är ju roligt!
Örebro-DIF Tisdag
DIF-Rögle Torsdag
DIF-Malmö Lördag
Jag förväntar mig iallafall sex poäng här. Sedan är det en veckas uppehåll.
Örebro-DIF Tisdag
DIF-Rögle Torsdag
DIF-Malmö Lördag
Avskaffa tre mot tre.
Haha förväntar dig 6 poäng…ödmjuktMattias_87 skrev: ↑2025-09-28 11:18:41 Jag vill ha match igen, hockey är ju roligt!
Örebro-DIF Tisdag
DIF-Rögle Torsdag
DIF-Malmö Lördag
Haha går fort i hockey... men sen är det iofs lag som vi på förhand borde ta poäng av för att klara oss kvar så är fullt möjligt med 2 hemmamatcher dessutom.Praljak skrev: ↑2025-09-28 11:52:59Haha förväntar dig 6 poäng…ödmjuktMattias_87 skrev: ↑2025-09-28 11:18:41 Jag vill ha match igen, hockey är ju roligt!
Örebro-DIF Tisdag
DIF-Rögle Torsdag
DIF-Malmö Lördag
Hoppas vi fortsätter trumma på med Hellberg i mål, vi har mycket bra chans att gasa ifrån botten härMattias_87 skrev: ↑2025-09-28 11:18:41 Jag vill ha match igen, hockey är ju roligt!
Örebro-DIF Tisdag
DIF-Rögle Torsdag
DIF-Malmö Lördag
Varför kan inte fotbollen och hockeyns sociala medier börja samarbeta mycket mer? Hockeyns är betydligt bättre på att hajpa köp av biljetter medan fotbollens är bättre med klipp och DIFinifrån osv. Hade ju kompletterat varann perfekt.fryppe skrev: ↑2025-09-28 09:09:48Alltid efter borta matcher så finns ingenting va precis så förra året också, trodde dock det skulle ändras till i år.Janzoo skrev: ↑2025-09-27 23:46:13 Fan vad härligt att Hellberg kan skapa en intervju utav intet efter denna match, för DIF Hockey har absolut noll intresse av att synas i sociala medier. Det finns alltså inte ett enda klipp från när vi slog topptippade Luleå och tog tre poäng, trots att någon som jobbar 5% med sociala medier hade skapat typ 30 klipp för både YouTube, TikTok, Facebook, min mamma osv, med tio sekunders underlag från matchen?
-
Inför varje match, glöm inte 2-11 torsken. Så ska nog denna säsong sluta bra.Mattias_87 skrev: ↑2025-09-28 11:18:41 Jag vill ha match igen, hockey är ju roligt!
Örebro-DIF Tisdag
DIF-Rögle Torsdag
DIF-Malmö Lördag
Farligt blir det, om vi och spelarna börjar få "vattenskallar"!
Menandet har väl sett rätt bra ut senaste två matcherna? Bättre avvägningar, bättre kamp, anpassningsförmåga och tätare försvar. Mot Timrå så tycker jag skottstatistiken är missvisande, vi har en del långa anfall och släpper till minimalt med bra chanser emot. Alla deras mål är i PP, varav ett PP är felaktigt
-
Nej hans start har väl inte varit någon succé rent poängmässigt iaf. Har inte så bra koll på hur det har gått annars.#10 skrev: ↑2025-09-27 23:16:18Väl investerade pengar jämfört med Fjällby, men många gaphalsar här vurmade för honom.Osten östlund skrev: ↑2025-09-27 22:09:07 Hemkommen ifrån Hovet. Körde en "snabbis" på 4:an. För att kolla igenom matchen. Ser hur motståndarna bemöter och pratar om Hellberg. Wiken vet vad han gjorde, när han la 340k/mån på honom. Bara be till hockeygudarna att han kan lira så många matcher som möjligt. Han är ohotad 1:a, som viktigaste gubbe i truppen!
Men samtidigt ser jag inte AJF som någon poängspruta. Snarare en gubbe som glider in och levererar matchavgörande moment. En grym tillgång i ett kval eller slutspel.
Men DIF gjorde rätt som valde att chansa på något med högre poängpotential.
Verkligen! Hellberg var bra o stabil i båda matcherna men tycker inte han behövde göra allt för många svettiga räddningar. Framförallt mot Timrå kändes det sällan farligt.Difsky skrev: ↑2025-09-28 18:07:51 Menandet har väl sett rätt bra ut senaste två matcherna? Bättre avvägningar, bättre kamp, anpassningsförmåga och tätare försvar. Mot Timrå så tycker jag skottstatistiken är missvisande, vi har en del långa anfall och släpper till minimalt med bra chanser emot. Alla deras mål är i PP, varav ett PP är felaktigt
Men deras första mål var väl inte PP senast? Men oavsett bara 3 insläppta på 2 senaste och minst 2 av dom i PP.
Som sagt, leta en andreslips nu! Blir Hellberg skadad en längre period så blir det inte många poäng med Hugo.
-
Senast redigerad av Janzoo den 2025-09-29 23:33:29, redigerad totalt 1 gånger.
Statistiskt sätt var det inte PP nej, men de gjorde mål precis när våran 5:e gubbe kom tillbaka över våran blå typ. De behöll trycket i våran zon p.g.a. PP och trötta försvarare. Kan lika gärna räkna det som PP-mål.Babek skrev: ↑2025-09-28 22:45:28Verkligen! Hellberg var bra o stabil i båda matcherna men tycker inte han behövde göra allt för många svettiga räddningar. Framförallt mot Timrå kändes det sällan farligt.Difsky skrev: ↑2025-09-28 18:07:51 Menandet har väl sett rätt bra ut senaste två matcherna? Bättre avvägningar, bättre kamp, anpassningsförmåga och tätare försvar. Mot Timrå så tycker jag skottstatistiken är missvisande, vi har en del långa anfall och släpper till minimalt med bra chanser emot. Alla deras mål är i PP, varav ett PP är felaktigt
Men deras första mål var väl inte PP senast? Men oavsett bara 3 insläppta på 2 senaste och minst 2 av dom i PP.
Som sagt, leta en andreslips nu! Blir Hellberg skadad en längre period så blir det inte många poäng med Hugo.