Är du medlem i Djurgården Hockey?
Är du medlem i Djurgården Hockey?
Jag har en fundering. Hur många medlemmar har DIF hockey i dagsläget?
Det känns som att man har ganska många medlemmar just nu, eller är jag helt ute och cycklar.
Det känns som att man har ganska många medlemmar just nu, eller är jag helt ute och cycklar.
Re: Hur många Medlemmar?
Du kommer inte få reda på hur många medlemmar DIF Hockey har bara för att du frågar här på forumet med en vote
men jag tippar på mindre medlemmar än fotbollen iaf, och dom ligger strax under 14 000.

"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Hur många Medlemmar?
Jajemän, stolt medlem sedan två säsonger tillbaka och har inga planer på att bryta det. Jag tycker faktiskt att samtliga härinne ska bli medlemmar, speciellt de som bor utanför huvudstaden som jag. En kanonsätt att stödja sitt lag på avstånd. Nu går ju jag på mycket matcher ändå men för de som bor långt upp i norrland eller nere i Skåne, eller kanske utomlands. Bli medlem 

100% DJURGÅRDSJ***L
Re: Är du medlem i Djurgården Hockey?
Är medlem och ser det som det minsta jag kan göra i och med att jag bara kan se ca 5-6 hemmamatcher per år. Spelar egentligen ingen större roll va det kostar heller, då man vet att pengarna går till klubben. Ser det som en självklarhet.
-
Jag är medlem. Lite mödosamt att få ihop pengarna men det skiter jag i.
-
- Säsongskort: Ja
Medlem sedan några år och säger som föregående talare att vara medlem för DIF Hockey borde vara en självklarhet för alla djurgårdare runt om i landet och även i Stockholm.
Kostnaden för medlemsskapet hinner man få igen både en och två gånger med alla erbjudanden som dyker upp. Som senast fick man två biljetter till DIF-Färjestad.
Stöd DIF Hockey!
Kostnaden för medlemsskapet hinner man få igen både en och två gånger med alla erbjudanden som dyker upp. Som senast fick man två biljetter till DIF-Färjestad.
Stöd DIF Hockey!
Säsongen 06/07 hade DIF 4990 medlemmar. Det borde vara en bit över 5000 i dagsläget.Palmgren skrev:Jag har en fundering. Hur många medlemmar har DIF hockey i dagsläget?
Mats Sundin - Jävla Svin!
Hammarby finns inte längre!
24 år sen - gnagarsvin!
Försvinn från DIF, AEG!!
Dulee, Bergh, Huokko och Rådbjer. Allmänna IK – Kvinnomisshandlarnas klubb.
Hammarby finns inte längre!
24 år sen - gnagarsvin!
Försvinn från DIF, AEG!!
Dulee, Bergh, Huokko och Rådbjer. Allmänna IK – Kvinnomisshandlarnas klubb.
- DIF_Soldier
Att vara medlem är ju en självklarhet, annars är man ju gnagare.
Jag förnyade mitt medlemsskap för nionde året i rad vilket innebär ungefär halva livet, och så tänker jag fortsätta. Att vara ständig medlem är inget jag tänker på, för i långa loppet förlorar DIF på det. Den dagen jag förnyar för mitt trettonde år har jag med min medlemsavgift bidragit med 3200 kr, vilket betyder vinst för DIF.
Jag förnyade mitt medlemsskap för nionde året i rad vilket innebär ungefär halva livet, och så tänker jag fortsätta. Att vara ständig medlem är inget jag tänker på, för i långa loppet förlorar DIF på det. Den dagen jag förnyar för mitt trettonde år har jag med min medlemsavgift bidragit med 3200 kr, vilket betyder vinst för DIF.
Säg den glädje som varar
Långsiktigt är inte ständigt medlemsskap någon kanon idé. Men Kortsiktigt så är det bra, det är väl bra med tre tusen spänn extra som klirrar till i DIF:s kassa.
Det är vad jag tror.
Det är vad jag tror.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Har vart medlem i några säsonger nu. Men nu har jag blivit ständig medlem.
200 kronor om året?Sidney Crosby skrev:Lite mödosamt att få ihop pengarna men det skiter jag i.

För en sillstrypare...Crashmash skrev:200 kronor om året?Sidney Crosby skrev:Lite mödosamt att få ihop pengarna men det skiter jag i.

Såklart man är medlem.
- DIF_Soldier
Jo så tänkte jag med när det knep i DIFs ekonomi som mest, men då hade jag tänkt bli ständig medlem och betala mellanskillnaden som blir varje år, men så blev det aldrig.Palmgren skrev:Långsiktigt är inte ständigt medlemsskap någon kanon idé. Men Kortsiktigt så är det bra, det är väl bra med tre tusen spänn extra som klirrar till i DIF:s kassa.
Det är vad jag tror.
Säg den glädje som varar
- DIF_Soldier
Sen är frågan hur många härinne som faktiskt är medlemmar och inte bara kryssat i altenativet. Tror att det finns ett par falska jävlar härinne. Jag hatar er ska ni veta.
Säg den glädje som varar