Detta var en käftsmäll som hette duga, inte en tand kvar i käften! Tyvärr lär vi få en ytterligare på torsdag, Luleå sitter och gnuggar händerna nu. Dock så hoppas jag att vi håller siffrorna nere då, annars kan det bli för mycket för laget! Eller... På något sätt knyter vi näven och slår tillbaka lite iaf!
Nåja, bara glömma och gå vidare, att älta denna förnedring gör det inte bättre. Forza DIF!
Buford skrev: ↑2025-09-23 20:59:14
Detta var en käftsmäll som hette duga, inte en tand kvar i käften! Tyvärr lär vi få en ytterligare på torsdag, Luleå sitter och gnuggar händerna nu. Dock så hoppas jag att vi håller siffrorna nere då, annars kan det bli för mycket för laget! Eller... På något sätt knyter vi näven och slår tillbaka lite iaf!
Nåja, bara glömma och gå vidare, att älta denna förnedring gör det inte bättre. Forza DIF!
#10 skrev: ↑2025-09-23 20:51:33
Kan det vara så att Robban var så jävla sur på DIF att han hällde cyanid i våra vattenflaskor innan matchen, möjlig förklaring
Eller så känner Robban Djurgården innan och utan och förberedde sitt Frölunda exakt på det sätt de behövde.
Det lilla vi hade att göra match av det satt i juniorerna.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Kimby ska naturligtvis inte sparkas än. Men helt ärligt så är jag all for att så fort som möjligt förändra ledarstaben genom att ta in något beprövat på Anderssons position. Försvarsspelet är inte dåligt. Det är obefintligt! De har bara idéer i spel med puck. Utan puck far alla omkring som yra höns helt utan mål eller mening.
Antingen är alla idioter eller så är det ledarskapet. Bara att välja! Och nej det är inte bara Laleggia. Det är våra två stjärnor i Holm och Lindström minst lika mycket.
Manijock skrev: ↑2025-09-23 21:03:06
Kimby ska naturligtvis inte sparkas än. Men helt ärligt så är jag all for att så fort som möjligt förändra ledarstaben genom att ta in något beprövat på Anderssons position. Försvarsspelet är inte dåligt. Det är obefintligt! De har bara idéer i spel med puck. Utan puck far alla omkring som yra höns helt utan mål eller mening.
Antingen är alla idioter eller så är det ledarskapet. Bara att välja!
Challe in som ass vore ju liite gåshud ändå. Gjort det helt OK i HV och LIF på sistone.
Manijock skrev: ↑2025-09-23 21:03:06
Antingen är alla idioter eller så är det ledarskapet. Bara att välja! Och nej det är inte bara Laleggia. Det är våra två stjärnor i Holm och Lindström minst lika mycket.
Ut med Putte och lös Nyman från Tyskland. Där har vi någon som kan sätta en defensiv struktur.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
#10 skrev: ↑2025-09-23 20:51:33
Kan det vara så att Robban var så jävla sur på DIF att han hällde cyanid i våra vattenflaskor innan matchen, möjlig förklaring
Eller så känner Robban Djurgården innan och utan och förberedde sitt Frölunda exakt på det sätt de behövde.
Det lilla vi hade att göra match av det satt i juniorerna.
5 år sen han var här, har runnit mkt vatten i ån sen dess, inte så att vi spelar som vi gjorde för 5 år sedan och 3 år i HA
Skit i det här nu , nya tag på Torsdag. Frölunda var överjävliga idag och vi var totalt usla, säger det igen vi skall överleva denna säsong och kämpa för att ha 2 lag bakom oss efter 52 omgångar. Fortfarande lyrisk att vi spelar i SHL även om denna match var en riktig käftsmäll
Som någon sa; Pulli är nog den sämsta back som någonsin spelat SHL. Han håller ju inte ens HA-klass. Slö på rören, passar fel och hinner alls med i spelet. Såg inte honom göra en bra grej ikväll. Hur scoutade man honom?
1962FenderStrat skrev: ↑2025-09-23 21:12:27
Som någon sa; Pulli är nog den sämsta back som någonsin spelat SHL. Han håller ju inte ens HA-klass. Slö på rören, passar fel och hinner alls med i spelet. Såg inte honom göra en bra grej ikväll. Hur scoutade man honom?
Läste att en del varnande inför säsongen att han inte alls hänger med..
Gissar på att Kimby o co kommer börja bygga om defensiven nu vi har massor med tid på oss att fixa detta, jag är inte orolig ännu.
nu ska vi börja bygga för resten av alla 48 matcher.
En sak som jag vill ha dock är en till förste/andre center. Syns att vi saknar kryckan väldigt mycket just nu.