Biljettråden
Biljettråden
Någon som vet vad man får för platser när man har "medlemsbiljetter"?? 

Bortaklacksbiljetter till bortamatcher (var?)
Hejsan!
Jag undrar var man kan boka bortaklacksbiljetter till bortamatcherna. Det gäller matchen mellan Hv71 - Dif den 4/10. Både ticnet och hv71 säger att Dif har alla biljetterna. Men när/var kan man boka dom, någon som vet när dom släpps eller något telefonnummer man kan ringa? Vore grymt schysst
.
/netra
Jag undrar var man kan boka bortaklacksbiljetter till bortamatcherna. Det gäller matchen mellan Hv71 - Dif den 4/10. Både ticnet och hv71 säger att Dif har alla biljetterna. Men när/var kan man boka dom, någon som vet när dom släpps eller något telefonnummer man kan ringa? Vore grymt schysst

/netra
Re: Biljetter
Har för mig att det brukar vara långsida, högt upp. Men är inte hundra
Re: Bortaklacksbiljetter till bortamatcher (var?)
netra skrev:Hejsan!
Jag undrar var man kan boka bortaklacksbiljetter till bortamatcherna. Det gäller matchen mellan Hv71 - Dif den 4/10. Både ticnet och hv71 säger att Dif har alla biljetterna. Men när/var kan man boka dom, någon som vet när dom släpps eller något telefonnummer man kan ringa? Vore grymt schysst.
/netra
www.jksyd.se
Martin: 0703 24 13 80
Re: Biljettråden
Är det JK som sitter på biljetterna till matchen mot Timrå borta den 25/10?
Om jag blir medlem idag, hinner jag få biljetter till matchen ikväll?
Tror icke det, med tanke på att det tar några dagar innan du kan betala in medlemsavgiften och sedan få hem medlemskort etc.M_or0t skrev:Om jag blir medlem idag, hinner jag få biljetter till matchen ikväll?
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Stämmer, dessvärre var sista dag för inbetalning av medlemsavgiften igår onsdag för att hinna utnyttja erbjudandet och få biljetter. Givetvis ska du bli medlem och gå på matchen ikväll i a f.melker skrev:Tror icke det, med tanke på att det tar några dagar innan du kan betala in medlemsavgiften och sedan få hem medlemskort etc.M_or0t skrev:Om jag blir medlem idag, hinner jag få biljetter till matchen ikväll?
Väl mött i afton, djurgårdsvänner!
Blue Brigade Sthlm
Ok, tack.
Jo, det blir att gå för mig ändå.
Jo, det blir att gå för mig ändå.

Återigen är det någon som vet om JK sitter på biljetterna till Timrå borta den 25/10?