SHL 25/26 Djurgårdens IF - Skellefteå 13/9
Så otroligt skönt att slippa fredagsmatcher i någon småländsk håla... 

Satan, premier i morgon, ska bli jävulskt kul.
Mann ej spelklar så Lampinen i mål för Skellefteå i morgon enligt Norran!
- Jim Morrison
Forecheck, backcheck, paycheck!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Smaken av sur strumpa när man suger i sig bärs vid säsongskortsbaren. Fina grejer!
Sväva i det blå
Kul att vara på Hovet igen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det är extra viktigt som nykomling att få en bra start på säsongen. Det är på hösten vi ska plocka merparten av våra poäng. En dålig start kan göra att vi får jaga plats 12 hela säsongen.
Jag har ändå en bra känsla idag.
Jag har ändå en bra känsla idag.
Har bra känsla..Tror turbon är maxad o klacken på tå. Kommer bli smällfyrverkeri i eftermiddag. Sen sjukt kul att vår match är huvudmatch i 4:an. Brynäs o Luleå för vackert vänta i farstun. Forca DIF

Riktigt jävla kul med premiär! Hoppas att Lampan är ute och simmar lite annars blir det svårt. Vi vinner med 3-2!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nykomlingar behöver bra starter. Förväntar mig inget annat än att vår vilja och ambition slår klass idag.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Äntligen är det dags igen!
It's easier to be an asshole to words than to people
Kruger har dessutom varit på läkarundersökning. Så om vi har otur så kan det bli en långvarig frånvaro.Osten östlund skrev: ↑2025-09-13 11:36:50Har inte tränat på 2 dgr heller, är oroväckande. Hoppas Salsten tar chansen. Samt Frondell kommer in i det snabbt, blir en " ny Mats Sundin "!
Han är tyvärr väldigt skadebenägen - mindre mirakel att han höll under slutspelet förra säsongen.