Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
Att det finns folk i sina sinnes fulla bruk tycker att Grewe ska petas övergår mitt förstånd. Gillar man ens hockey?
Albin är DIF.
Albin är DIF.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Man gillar säkert hockey men man förstår den mindre bra uppenbarligen.
Spela fult
Silly Season 2025/26
Kan man se statistik som t.ex. tekningar vinst %, tacklingar utdelade osv nånstans? har försökt Googlat men hittar bara standardstats som antal matcher spelade, mål, assist..
Silly Season 2025/26
Jag väntar fortfarande på svar från flinten.
Silly Season 2025/26
Svårt att se Brodin platsa faktiskt.. Om Klasen kommer i bra form, backcheckar och visar att hans kedja inte släpper in för mycket mål, så skulle jag viljai se honom Med Frondell och Eklund. Grymt mycket talang i en 3e om det skulle fungera..
Blomgren Saltsten går före Rensfeldt och Grewe då dom helt enkelt är bättre. Dock kan jag tänka mig Grewe tillsammans med Blomgren och Saltsten förutsatt att han fortsätter vara lika bra som i slutspelet. Grewe behöver komma upp i dom nivåerna för att platsa.
Vilken enormt speedig kedja det skulle vara. Satan vad dom skulle åka skridskor.
Nu kommer såklart Brodin avgöra premiären bara för jag sa så, men har ändå svårt att se honom platsa.
Blomgren Saltsten går före Rensfeldt och Grewe då dom helt enkelt är bättre. Dock kan jag tänka mig Grewe tillsammans med Blomgren och Saltsten förutsatt att han fortsätter vara lika bra som i slutspelet. Grewe behöver komma upp i dom nivåerna för att platsa.
Vilken enormt speedig kedja det skulle vara. Satan vad dom skulle åka skridskor.
Nu kommer såklart Brodin avgöra premiären bara för jag sa så, men har ändå svårt att se honom platsa.
Silly Season 2025/26
Jag kollar på alla försäsongsmatcher, jag är ju lite svag i min värld, hjärnan funkar knappt längre då jag blir så nå drogad av främst morfin, men jag jag tror att JJ blir MVP när vi summerar säsongen. Så komplett och dessutom ett sånt stöd till Kryckan. Sedan tror jag att Snively och Hudon blir viktiga! Jag måste faktiskt säga att Wiken var och är det viktigaste som hänt vår familj på många år 
Silly Season 2025/26
Finns både på ha & shl.se under statistik. Klicka på "Summering" så har du ett gäng andra val där.
https://www.shl.se/game-stats/players/s ... pe=summary
- caps-in-town
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2025/26
"Det är sopbilsmåndag i Enskede och då och då blir vi avbrutna av ett pipande, pysande, plingande olåt.
Eller Niklas Wikegård.
Djurgårdens sportchef kommer förbi för att ta en fika med en ännu ej kontrakterad spelare, han tar i hand, säger hej och ”skriv för fan inte om det här nu”.
Saxat från Leifbys lysande intervju i bladet med Jacob Hård. Bör väl förstås vara Philip Holm men annars vore det intressant vad Wiken smugglar in i Enskede
Eller Niklas Wikegård.
Djurgårdens sportchef kommer förbi för att ta en fika med en ännu ej kontrakterad spelare, han tar i hand, säger hej och ”skriv för fan inte om det här nu”.
Saxat från Leifbys lysande intervju i bladet med Jacob Hård. Bör väl förstås vara Philip Holm men annars vore det intressant vad Wiken smugglar in i Enskede

Silly Season 2025/26
Blomgren - Rensfeldt - Grewe är gjutna i en fjärdelina. Det blir grymt. De var bäst av alla mot Växjö.
Salsten har väl varken gjort bort sig eller visat framfötterna. Han är 13e fw tycker jag.