Leksands IF - Djurgårdens IF, 9/1 2005
- Lee Harvey Oswald
-
ok
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa åh en sådan härlig dag Djurgårn vann Djurgårn vann Djurgårn är det bästa laget spöar hammarby och gnaget åh en sådan häääääääärlig dag 

Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
-
- Säsongskort: Ja
Intressant att Säcken lyfter fram Nordfeldt och menar att denne gör sin bästa match för säsongen. Den så kallade experten i webradion (Magnus "jag hejar på leksand" Svensson") såg inte Nordfeldt på hela matchen....
Hoppas att Eklund och Nordfeldt håller i nu och fortsätter visa livstecken. Tre pinnar på torsdag skulle sitta fint.
Hoppas att Eklund och Nordfeldt håller i nu och fortsätter visa livstecken. Tre pinnar på torsdag skulle sitta fint.
-
Helt jävla underbart!
Jag är så lycklig när jag ser leksands mål nu i efterhand när jag vet att vi vann och fick 3 poäng , anledningen är att ders mål är deras egen förtjänst och inte våra backar som ger dom målen , de är skönt att de lagt de på hyllan nu när det börja dra ihop sig. För alla vet ju hur de såg ut första 10 omgångarna på den fronten. Och alla vet hur allt ser ut nu ;D
KÄMPA DIF
Jag är så lycklig när jag ser leksands mål nu i efterhand när jag vet att vi vann och fick 3 poäng , anledningen är att ders mål är deras egen förtjänst och inte våra backar som ger dom målen , de är skönt att de lagt de på hyllan nu när det börja dra ihop sig. För alla vet ju hur de såg ut första 10 omgångarna på den fronten. Och alla vet hur allt ser ut nu ;D
KÄMPA DIF