Ja det kanske är en valid-point men det kommer inte hjälpa oss. Disciplinerat spel där vi inte ger domarnivån (som är vad den är precis som isen eller sargen) en anledning att stjälpa.RBG #17117 skrev: ↑2025-09-03 19:29:19Domarnivån i sig är ganska oviktig, däremot tycker jag att det generellt brister i likabehandlingen av lagen. Det är sällan som DIF’s utvisningar är ogrundade, även om undantag finns, men ofta ser jag likartade förbrytelser mot våra spelare som domarna släpper.Praetori skrev: ↑2025-09-03 19:17:06Ärligt talat är det ungefär så som jag tror matcherna mot Leksand och Malmö borde slutat om det inte vore för halvt knasiga utvisningar.
MEN. Grabbaena måste sluta ge domarna anledningar. Vibhar förmågan att vinna komfortabelt mot bottenskiktet och att tävla till oss vinster mot mitten. Men inte från utvisningsbåset. Oavsett vad vi supportrar tycker om domarnivån.
Så har det sett ut några år nu, samtliga år i HA och hittills under försäsongen.
Försäsong 25/26: Linköping - Djurgården 3/9
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det gäller ju bara om farbror blå hittar kropparna.Manijock skrev: ↑2025-09-03 19:14:01Vadå du tycker inte Söderströms jämförelse med seriemördare är rimlig?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hävelid har gjort det bra i de matcher han spelat. Han imponerar bra mycket mera än det jag sett av Hellberg.
Hur många Hävelid går det lönemässigt på en Hellberg, avd valuta för pengarna
Hur många Hävelid går det lönemässigt på en Hellberg, avd valuta för pengarna
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
avd höna av en fjäder när säsongen inte ens startat än.
Med det sagt så har Hugo spelat bra, absolut.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Extra skönt att det var bokstavsbarnet Kovacs som gav bort pucken till 4 - 2. Förövrigt kan ingen i clubbens klack passerat målbrottet
Clubens fans är som uppfinningen av kardborre till skor
Praktiska? Nej då tycker jag du dissar kardborreskor och hyllar "clubben" mer än de förtjänar.
Ha, ha..Dagisgänget i Clubens klack tycker nog som dig Praetori. Kardborre alla dagar i veckan 
Nu pratar jag om VAD JAG SETT HITTILLS, inget annat om det nu inte framgick tydligt nog.
#kränkt2025
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience