Resten satt i båset? Menar redan när pucken går ut i mittzon.
Försäsong 25/26: Linköping - Djurgården 3/9
Senast redigerad av Rojk den 2025-09-03 18:16:08, redigerad totalt 1 gånger.
It's easier to be an asshole to words than to people
Är Linköping-spelare som håller i klubban. Borde vara utvisning åt andra hållet.
Men men. Svenska domare.
Men men. Svenska domare.
Ragnarsson får inte ut pucken ur egen zon, Satan så dålig
Ragnarsson siktar på Kovacs tandrad när han ska rensa ut.... Hade det inte varit just den spelaren du sköt på hade jag flippat. Nu är det förlåtet med en sportsligt usel rensning.
Jag gillar inte alls hur vi spelar i egen zon. Tafatt och väldigt mycket petande.
Tappat räkningen på hur många gånger motståndarna enkelt tar tillbaka pucken.
Tappat räkningen på hur många gånger motståndarna enkelt tar tillbaka pucken.
Man ser ju varför Frondell gick så mycket högre än Eklund. Size matters!
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ärligt talat. LHC lovar stort men har så här långt sett förvirrade ut med vad "nästa steg" är i anfallszon. Vi ger dem inte ytorna.
De tjyvar och går på allt, fullföljer åkningarna (vilket är hela hemligheten bakom 1-1, en slump/turpuck) men det måste man ge dem. Får de lite medflyt blir det där otroligt jobbigt att möta.
De kanske har en bredd på lite högre nivå men våra grabbar spelar med swagger. Gamlingarna spelar klokt, importerna spelar med bett och juniorerna spelar som att nästa byte är nån gång i en avlägsen framtid.
Skall bli spännande att se hur vi förvaltar tredje perioden. Det går att straffa dem hårt i spelvändningar. Deras backar välter inte traktordäck direkt.
De tjyvar och går på allt, fullföljer åkningarna (vilket är hela hemligheten bakom 1-1, en slump/turpuck) men det måste man ge dem. Får de lite medflyt blir det där otroligt jobbigt att möta.
De kanske har en bredd på lite högre nivå men våra grabbar spelar med swagger. Gamlingarna spelar klokt, importerna spelar med bett och juniorerna spelar som att nästa byte är nån gång i en avlägsen framtid.
Skall bli spännande att se hur vi förvaltar tredje perioden. Det går att straffa dem hårt i spelvändningar. Deras backar välter inte traktordäck direkt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Du sjöng samma visa förra säsongen att dom inte klarade av att spela mot män i HockeyAllsvenskan vilket dom uppenbarligen klarade till slut. Nu har du bytt text men melodin är densamma.
Det kommer nog bli bra det här också ska du se.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Fronell kommer att klara SHL absolut men med vuxna runt sej.Jim Morrison skrev: ↑2025-09-03 18:27:06Du sjöng samma visa förra säsongen att dom inte klarade av att spela mot män i HockeyAllsvenskan vilket dom uppenbarligen klarade till slut. Nu har du bytt text men melodin är densamma.
Det kommer nog bli bra det här också ska du se.
Hoppas att jag har fel men kilon är mycket viktigare i SHL
The DIF ONE
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag har inte sett de två första men till min glädje ser jag att vi leder, hur har det sett ut ?
Forza DIF
Forza DIF
Vilket jävla mål! och framspelning
Massvis med BP. Tungt så. Men 2 mål i PP och 1 magitrick av Frondell på en rävpass av LaLeggia . 1-3 till tredje är ju godis.Hillberry blue skrev: ↑2025-09-03 18:37:19 Jag har inte sett de två första men till min glädje ser jag att vi leder, hur har det sett ut ?
Forza DIF
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skulle nog vilja kalla "rävpassen" för det riktiga magitricket. Linkan-klass!Praetori skrev: ↑2025-09-03 18:39:26Massvis med BP. Tungt så. Men 2 mål i PP och 1 magitrick av Frondell på en rävpass av LaLeggia . 1-3 till tredje är ju godis.Hillberry blue skrev: ↑2025-09-03 18:37:19 Jag har inte sett de två första men till min glädje ser jag att vi leder, hur har det sett ut ?
Forza DIF
Hade den varit på bladet på Frondell ja.Manijock skrev: ↑2025-09-03 18:41:20Skulle nog vilja kalla "rävpassen" för det riktiga magitricket. Linkan-klass!Praetori skrev: ↑2025-09-03 18:39:26Massvis med BP. Tungt så. Men 2 mål i PP och 1 magitrick av Frondell på en rävpass av LaLeggia . 1-3 till tredje är ju godis.Hillberry blue skrev: ↑2025-09-03 18:37:19 Jag har inte sett de två första men till min glädje ser jag att vi leder, hur har det sett ut ?
Forza DIF