Men samtidigt kommer dom inte så långt efter det tycker jag, vi håller dom på utsidan och jag tycker som jag skrev att vi ändå är ettriga.Praetori skrev: ↑2025-09-03 17:30:30 Som tidigare nämnt.Det enda som jag inte riktigt gillar (utöver alla dessa onödiga utvisningar) är att vår forecheck inte riktigt biter som den skall. LHC spelar väldigt samlat och utan stress och kan ganska enkelt bygga sitt spel.
Synken måste vara bättre och närmast puck måste gå tidigare.
Men ledning med 1-0 efter första tar jag alla dar i veckan.
Försäsong 25/26: Linköping - Djurgården 3/9
Hudon kommer bli en publikfavorit, sjukt mkt hockey i den mannen! Love it!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Beror på vem du frågar. LHC gör färre synliga dumheter.Stockholmimitthjärta skrev: ↑2025-09-03 17:31:31 Ser inte matchen. Är domaren enögd eller tar vi dumma utvisningar?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Tycker kedjan med Ylönen - Josefson - Pettersen ser klart mest spännande ut. Fin fart!
Absolut. Men skall vi fortsätta checka så där kommer vi få många 4v3 och 3v2. Blir mycket slita med maxåkningar.Buford skrev: ↑2025-09-03 17:32:16Men samtidigt kommer dom inte så långt efter det tycker jag, vi håller dom på utsidan och jag tycker som jag skrev att vi ändå är ettriga.Praetori skrev: ↑2025-09-03 17:30:30 Som tidigare nämnt.Det enda som jag inte riktigt gillar (utöver alla dessa onödiga utvisningar) är att vår forecheck inte riktigt biter som den skall. LHC spelar väldigt samlat och utan stress och kan ganska enkelt bygga sitt spel.
Synken måste vara bättre och närmast puck måste gå tidigare.
Men ledning med 1-0 efter första tar jag alla dar i veckan.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Jim Morrison
Instämmer. Vilken jävla motor Ylönen ser ut att vara.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Med samma regelbok så har vi två PP i inledningen. Det här är bedrövligt hur uselt svårt de har att hålla en linje när inte hemmapubliken skriker.
Ylönen är riktigt bra.
Hah, såg väldigt valpigt ut i egen zon för våra juniskedja där.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Ja dom är små lätta och försvinner helt
Frondel kan nog klara SHL men med anan omgivning
The DIF ONE
Tänkte också det först men de redde ut det rätt bra ändå.
Sluta gnäll om pp, blir ju ändå mål i röven
Uselt, Djurgården Hockey.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Snively spelar på valium där.
Full fart framåt !!