Henkos skrev: ↑2025-09-04 07:24:42
Enligt HN hör vi oss för ang W Nilsson som är bänkad i Frölunda. Hoppas verkligen det är löst snack, ser inte vad han skulle tillföra.
Har hellre stockselius eller nordmark på kontrakt, Wiktor har inget att komma med i våran nuvarande trupp.
Henkos skrev: ↑2025-09-04 07:24:42
Enligt HN hör vi oss för ang W Nilsson som är bänkad i Frölunda. Hoppas verkligen det är löst snack, ser inte vad han skulle tillföra.
Har hellre stockselius eller nordmark på kontrakt, Wiktor har inget att komma med i våran nuvarande trupp.
Ser verkligen inte var Wiktor ska få plats. Vi har redan 16 forwards. Idioti om vi tar in honom i detta läge.
Torspo500 skrev: ↑2025-09-04 09:19:02
ingen Wiktor till oss hoppas jag, tycker inte hans sorti var snygg när han lämnade
Det bryr inte jag mig om i alla fall även om jag förstår att vissa gör det. Men vi har ju fullt som tusan på FW så jag har väldigt svårt att se var han skulle spela? Klart jag hade kunnat tänka mig honom i en fjärdekedja men vi har Blomgren och jag vill inte se Viggo halka utanför heller.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
BigJ skrev: ↑2025-09-04 10:49:46
Vi tackar alltså nej till Dicken men funderar på w Nilsson...
Jadu, märkligt om det stämmer.
Mot dagens "tuta och kör" hockey skulle Dickens smartness a la 80-90 talshockey passa perfekt.
Hans pausfinter skulle skicka Saiks skridskotävlare att köpa korv mer än en gång per period.
Det är ju Dicken man betalar extra för att se spela.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
BigJ skrev: ↑2025-09-04 10:49:46
Vi tackar alltså nej till Dicken men funderar på w Nilsson...
Jadu, märkligt om det stämmer.
Mot dagens "tuta och kör" hockey skulle Dickens smartness a la 80-90 talshockey passa perfekt.
Hans pausfinter skulle skicka Saiks skridskotävlare att köpa korv mer än en gång per period.
Det är ju Dicken man betalar extra för att se spela.
Kommer utan tvekan sakna Dick mer än Thoresen denna säsong. Och då är Patrick ändå en klubblegend....
Wiktor Nilsson har mycket i sig, tycker att det vore grymt att få in honom till nästa säsong. Han och Blomgren kan bli kuggar i 3-4 linan över lång tid. Fattar inte varför alla är emot honom. Han var en av våra bästa spelare första året i HA sen var han axelskadad som påverkade säsong 2.
toffffffe skrev: ↑2025-09-04 11:43:16
Wiktor Nilsson har mycket i sig, tycker att det vore grymt att få in honom till nästa säsong. Han och Blomgren kan bli kuggar i 3-4 linan över lång tid. Fattar inte varför alla är emot honom. Han var en av våra bästa spelare första året i HA sen var han axelskadad som påverkade säsong 2.
När man skriver kontrakt mitt i säsongen. Typ L Eriksson och Nilsson utan att bevisat ngt. Då ska man vara en top 6 spelare, ngt extra . Ifall man ska få en ny chans!