Praetori skrev: ↑2025-08-28 18:11:27
Vi skapar hela tiden många olika alternativ i uppspel och offensiv zon. Vart det lider kommer det ge effekt. Svårläst.
Ser du Josefson nånstans? Annars måste ju Rosdahl dö.
Va? Nu är jag förvirrad.
Josefson spelade inte frekvent i andra. Var orolig att han gjorde sig illa efter Rosdahls något lättsamma tackling i första.
Vi skapar hela tiden många olika alternativ i uppspel och offensiv zon. Vart det lider kommer det ge effekt. Svårläst.
Va? Nu är jag förvirrad.
Josefson spelade inte frekvent i andra. Var orolig att han gjorde sig illa efter Rosdahls något lättsamma tackling i första.
Ok. Förstod bara inte vad det hade med de positiva alternativen i offensiv zon att göra.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Va? Nu är jag förvirrad.
Ok. Förstod bara inte vad det hade med de positiva alternativen i offensiv zon att göra.
Blev lite stress där vi är ju inte så många inne och skriver men du verkar ju se matchen iallafall
Boven skrev: ↑2025-08-28 18:21:25
Viggo Björk ser ut som en rund miljon. Kommer bli svårt att hålla honom utanför laguppställningen om han fortsätter såhär.
Har haft koll på grabben sedan knatteåldern pga sladdisar i samma årskullar/lag/serier. Han är otroligt talangfull. Men det sjuka är att gräver vi nedåt i DIFs repertoar så radar det upp sig spelare av liknande kaliber (brasklapp, vid samma ålder).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Om jag förstått det hela så försökte Rosdal career enda JJ i en försäsongsmatch utan åtgärd, men när JJ puttar tillbaka åkte han ut... Som vanligt då m a o.
sauron skrev: ↑2025-08-28 18:29:32
Om jag förstått det hela så försökte Rosdal career enda JJ i en försäsongsmatch utan åtgärd, men när JJ puttar tillbaka åkte han ut... Som vanligt då m a o.
Hur ser det ut i övrigt?
Det ser bra ut. Vi träffar inte mål så ofta som vi borde.
Hävelid har vuxit en nivå till och spelar ute på ytan istället för att gömma sig mellan stolparna.
Josefson är en vandrande hjärtinfarkt (för forumsupporters), Grewe är T-Rex och Hudon kan göra vin av vatten.