Minns inte att det var något speciellt lag, mer något i stil med att flera andra SHL klubbar hade hört sig för men att vi var först så allt fokus låg på oss! Mao inga andra lag som var direkt inblandade!Osten östlund skrev: ↑2025-08-14 21:49:04 Nån vänlig. Vilket lag nobbade Hudon?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -sig-forst
Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
Det framgår inte. Står att fler SHL-lag hörde av sig, men Djurgården hörde av sig först (i maj) och när det kändes spännande ville han inte öppna upp för fler lag.Osten östlund skrev: ↑2025-08-14 21:49:04 Nån vänlig. Vilket lag nobbade Hudon?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... -sig-forst
Avgå Jocke.
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Krügers sista år på kontraktet. Jag hoppas att man förlänger med honom så snart som möjligt om han själv är intresserad. Han är vår kapten och kommer vara användbar oavsett var han hamnar i lineup beroende på formen med åldern.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2025/26
Självklart. Håller kroppen ihop och han inte tappar alltför mycket fart i skridskoåkningen så borde vi erbjuda 2 år till, Givetvis som Kapten. Kruger kan fortsätta vara ovärdelig för oss i en 3/4e line med mycket tid i PK. Även viktig för oss utanför isen med sitt kravställande osv.Jim Morrison skrev: ↑2025-08-18 11:52:40 Krügers sista år på kontraktet. Jag hoppas att man förlänger med honom så snart som möjligt om han själv är intresserad. Han är vår kapten och kommer vara användbar oavsett var han hamnar i lineup beroende på formen med åldern.
Åker han inte på en större eller jäkligt jobbig skada så borde ett nytt kontakt vara påskrivet före årsskiftet
Edit: Måste väl vara totalt uteslutet att Krüger kan tänka sig spela I en 3/4e line i en annan klubb än Djurgården.
Silly Season 2025/26
Vem är backen som HN hintar om som tillgänglig för SHL klubbar?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Ett par år för högt på den gubben som första år i Sverige va...?
De har också lyft Calvin de Haan som utbjuden till Sverige/Europa. Det är ett mycket mer spännande namn. Kan åka skridskor och flytta puck, riktigt stark defensivt. Ska dock vara väldigt dyr (250k typ) och är väl också något till åren. Men att uppgradera med ett sånt namn hade varit perfekt. Väger upp om Pulli, JP eller Ragge inte håller.
Säg den glädje som varar
Silly Season 2025/26
Förresten... Löste det sig med hus till Hudon?
Silly Season 2025/26
Ingen förlängning på vare sig Holtz eller Bemström ännu.
Båda hoppas på camps?
Båda hoppas på camps?
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Holtz måste signa med Vegas eller dra till Europa. Han har inget annat alternativ förutom att be om en trade.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Silly Season 2025/26
Om han vill hem till Stockholm så hoppas jag att vi gör allt för att ta emot honom, även om vi inte aktivt söker efter en fw.Jim Morrison skrev: ↑2025-08-20 10:36:10Holtz måste signa med Vegas eller dra till Europa. Han har inget annat alternativ förutom att be om en trade.
Hur lång tid har han på sig, att skriva på?
Men blir väl förmodligen Schweiz.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Bemström ska vara klar för Bern: https://hockeynews.se/nyheter/avslojar- ... hamnar-han
Säg den glädje som varar
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Om Holtz skulle vilja ta ett år hos oss så spelar det ingen roll om vi har 30 forwards redan. Det kommer göras plats. För varje dag han inte sajnat så lever mitt hopp.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-08-20 10:41:57Om han vill hem till Stockholm så hoppas jag att vi gör allt för att ta emot honom, även om vi inte aktivt söker efter en fw.Jim Morrison skrev: ↑2025-08-20 10:36:10Holtz måste signa med Vegas eller dra till Europa. Han har inget annat alternativ förutom att be om en trade.
Hur lång tid har han på sig, att skriva på?
Men blir väl förmodligen Schweiz.
Silly Season 2025/26
I senaste avsnittet av Rinkside hävdar Lars Lindberg att vi också är på Linus Omark. (Precis i början av podden)
-
Silly Season 2025/26
Fan va sjukt ändå, haha.
Förmodar att vi bara haft kontakt med agenten och aviserat intresse isåfall. Han skulle aldrig sätta på sig en Djurgårdströja i SHL. Kanske om vi spelade i Hockeyallsvenskan, men inte att möta Luleå.