Säsongen 2025/26: Återkomsten
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
På träning:
Snively–Krüger–Hudon/Björck
Ylönen–Frondell–Pettersen
Eklund–Salsten–Blomgren
Brodin–Rensfeldt/Costmar–Grewe
Det troliga är att Frondell flyttar ner med Eklund och Josefson upp i andra när han kan spela. Salsten känns som en placeholder just nu
Snively–Krüger–Hudon/Björck
Ylönen–Frondell–Pettersen
Eklund–Salsten–Blomgren
Brodin–Rensfeldt/Costmar–Grewe
Det troliga är att Frondell flyttar ner med Eklund och Josefson upp i andra när han kan spela. Salsten känns som en placeholder just nu
Säg den glädje som varar

Det här kommer bli en jobbig säsong.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- Remy Lebeau
Skönt att du kunde dra den slutsatsen efter två perioder i första träningsmatchen.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- Jim Morrison
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Ja deras två mål kommer i PP:n där det första inte skulle varit PP för lyx borde fått en 2:a för hakningen som gjorde att Minifimp råkade fälla en spelare. Andra borde det varit en visning åt bägge håll, helt okey att dom tar Brodda för snytingen men dom måste även ta lyx-spelaren som startar det hela med klubban.
Sen var vi det bättre laget i 5 mot 5 större delen av matchen. Så summerar jag denna match. Gick den att tolka på annat vis?
Backarna. Forwards ser intressanta ut men backarna ger inge förtroende.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Den slutsatsen drog jag redan innan matchen idag när jag ser vilka backar man har.Remy Lebeau skrev: ↑2025-08-14 18:36:52
Skönt att du kunde dra den slutsatsen efter två perioder i första träningsmatchen.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
1. Hellberg kommer va viktigDisciplinnämnden skrev: ↑2025-08-14 19:35:11Ja deras två mål kommer i PP:n där det första inte skulle varit PP för lyx borde fått en 2:a för hakningen som gjorde att Minifimp råkade fälla en spelare. Andra borde det varit en visning åt bägge håll, helt okey att dom tar Brodda för snytingen men dom måste även ta lyx-spelaren som startar det hela med klubban.
Sen var vi det bättre laget i 5 mot 5 större delen av matchen. Så summerar jag denna match. Gick den att tolka på annat vis?
2. Hudon kommer göra poäng
3. Backlinjen behöver snäppa upp
4. Frondell kommer bli riktigt intressant att följa i år.
In Wikegård we trust!
Jag är väl den sista som ska kallas negativ. Jag är bara realistisk med backarna man har.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vi spelade rätt lugnt och enkelt, tog oss ur egen zon enkelt i 1:a perren iaf. Sen kändes matchen upphackad av alla utvisningar.
Vi har något att bygga på iaf. Lyx bör nog vara oroliga i en match utan massivt stöd ifrån randigt.
På något sätt har jag missat denna video.
Sjukt. Gåshud. Och vem fan är det som hackar lök?
Sjukt. Gåshud. Och vem fan är det som hackar lök?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hur billigt kommer Aftonblaskan undan att se elitserien, om någon råkar ha plus?
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... v-pl-pa-tv
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... v-pl-pa-tv
Håret på kroppen reser sig, Fyfan.
Inser efter denna video hur mkt jag saknar Dicken, spelinteligensen Dick har är fan obeskrivligt bra.
Sen Thores vinnarmentalitet och kravställning på det.
Tycker Dicken har vilat färdigt nu, att inte ha med honom gör hockeyn tråkigare och Djurgården sämre...