Jo, in med Andren
Försäsong 25/26: Leksand - Djurgården 14/8
Ska du redan börja , kan ju hålla dig till premiären ialf

Som man har saknat Honken PP!
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Vi borde nog lära oss hur man gör mål i denna liga, skott med skymning eller skott med styrning, som Leksands båda mål
Han hade tagit de där med lex-Lidö-logiken som vissa slängde sig med när der begav sig.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han älskar felvänd leftare till vänster. Inte sätta Ylönen eller Eklund där med klubban rätt, nääää
Säg den glädje som varar
Det är träningsmatch även på forumet. Gäller att köra lite och se vad som funkar.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Leksand får svar från sina stjärnor, vi kämpar mest i numerärt underläge och skapar inget. Ryck upp er nu!
- Jim Morrison
Ser helt ok tendenser i fem mot fem faktiskt. Synd bara att andraperioden blev helt förstörd av utvisningar. Jättesvårt att komma upp i tempo när man fått lira PK 10 minuter av 20.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Gnälla på målis är lika safe bet som att skjuta från blå. Går det så går det.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Har svårt att se hans existensberättigande, men jag har för mig att han har mycket bra stats...Disciplinnämnden skrev: ↑2025-08-14 18:25:39Inte direkt "ung och lovande" heller. 25år, ett år äldre än Grewe.
It's the hope that kills you.
Tycker ärligt talat att vi ser ganska mycket bättre ut än lyxfällan. Sen är det ingen bra idé att försöka vinna matcher genom att sitta i utvisningsbåset.
Skickligare, tyngre, elakare. Värsta farhågorna kring att SHL är en annan nivå släppte. Även om detta är förväntat bottenmotstånd är laget inte så tokigt.
Skickligare, tyngre, elakare. Värsta farhågorna kring att SHL är en annan nivå släppte. Även om detta är förväntat bottenmotstånd är laget inte så tokigt.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Denna är ingen vattendelare.
Gäääääsp.
Gäääääsp.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm