Att behöva köra Berg som 7e är ju ett drömscenario. Inte för att putta ner Berg utan mer för att har man 3 bättre par, då är det en betydligt bättre uppsättning.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-07-21 21:40:19Holm vore en fin förstärkning faktiskt, men då måste nästan 2 st backar i nuvarande trupp lämna.
Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
In Wikegård we trust!
Silly Season 2025/26
Men då gissar jag att man tänker:
Ylönen Hudon Snivley (Behöver en offensiv förstakedja).
Pettersen Kruger Frondell
Eklund Josef Blomgren
Grewe Rensfeldt Salsten
Brodda Björck Costmar (Klasen efter nyår?)
LaLeggia Lindström
Holm Pulli
Scissons Pettersson
Berg Blixt Ragnarsson (Släpper väl Ragge till Almtuna då?)
Frågetecken:
Eklund till NHL?
Håller Josef?
Salstens nivå?
Holm in i en redan trång backsida?
Den som lever får se.
Ylönen Hudon Snivley (Behöver en offensiv förstakedja).
Pettersen Kruger Frondell
Eklund Josef Blomgren
Grewe Rensfeldt Salsten
Brodda Björck Costmar (Klasen efter nyår?)
LaLeggia Lindström
Holm Pulli
Scissons Pettersson
Berg Blixt Ragnarsson (Släpper väl Ragge till Almtuna då?)
Frågetecken:
Eklund till NHL?
Håller Josef?
Salstens nivå?
Holm in i en redan trång backsida?
Den som lever får se.
Silly Season 2025/26
På pappret känns många värvningar otroligt fina.
Bara hoppas att Kimby får ihop ett lag av detta nu med många nya spelare och fler utlänningar. Kimby ska såklart vara kvar men lite läskigt är det när han är så pass orutinerad på den här nivån.
Bara hoppas att Kimby får ihop ett lag av detta nu med många nya spelare och fler utlänningar. Kimby ska såklart vara kvar men lite läskigt är det när han är så pass orutinerad på den här nivån.
Silly Season 2025/26
Hahaha... du bara måste vara Dicken.
Yeah, I’m cocky and I am arrogant. But that doesn’t mean I’m not a nice person.
- Jeremy Roenick -
- Jeremy Roenick -
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Såg på Twitter/X att någon gjort spaningen att Hudon följer DIF på instagram. Bör väl vara rätt klart antar jag, spännande namn om inte annat.
Silly Season 2025/26
Hur är den nya Pettersen?
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2025/26
Ja, det stämmer att han följer DIF på Instagram nu.Burvaktarn skrev: ↑2025-07-22 08:50:38 Såg på Twitter/X att någon gjort spaningen att Hudon följer DIF på instagram. Bör väl vara rätt klart antar jag, spännande namn om inte annat.
In Wikegård we trust!
Silly Season 2025/26
Om Holm kommer in också så börjar det verkligen arta sig med de tre nya forwarden också. Nu börjar man få ett lag som verkligen kan slås om att hålla sig kvar.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2025/26
Hur blir det med Frodell och Eklund nu när de har skrivit NHL kontrakt? Får DIF pengar redan nu för dem eller blir det när de väl spelar där?
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2025/26
Med senaste förvärven (förväntar mig då Hudson och även Holm) känner jag att man kan skita i att snacka bottenstrid och slåss för att hänga kvar, tycker vi börjar närma oss ett stabilt tophalf lag (utanför top5 dock) OM man får alla dessa nya lirare att anamma vad DIF står för och kämpa tillsammans.
Wiken ftw!
Wiken ftw!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Holm tror jag inte du kan förvänta dig. Vi har redan 9 backar i truppen och det är nog rätt spikat där.captcash skrev: ↑2025-07-22 10:17:59 Med senaste förvärven (förväntar mig då Hudson och även Holm) känner jag att man kan skita i att snacka bottenstrid och slåss för att hänga kvar, tycker vi börjar närma oss ett stabilt tophalf lag (utanför top5 dock) OM man får alla dessa nya lirare att anamma vad DIF står för och kämpa tillsammans.
Wiken ftw!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2025/26
Varför förväntar du dig Holm? Ser inte detta rapporterad nånstans förutom 1 post i detta forum.captcash skrev: ↑2025-07-22 10:17:59 Med senaste förvärven (förväntar mig då Hudson och även Holm) känner jag att man kan skita i att snacka bottenstrid och slåss för att hänga kvar, tycker vi börjar närma oss ett stabilt tophalf lag (utanför top5 dock) OM man får alla dessa nya lirare att anamma vad DIF står för och kämpa tillsammans.
Wiken ftw!
Silly Season 2025/26
Holm kostar nog mer än det smakar om jag ska vara ärlig.